Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hannun harjoituspäiväkirja

hannu
 Share

Recommended Posts

Haluaisin kirjata itseäni varten (kukaties pitkänkin ajan mittaan) tuloksia jonnekin ylös. Täällä ne pysyisivät tallessa mutta en ole ihan varma onko tämä osio sitä varten, kun viestit ovat tietyssa formaatissa (joka ei tuntuis oikein sopivan mun tarpeisiin).

Jos tarkoitat sitä, että omat harjoitukset olisi mukava "koota yhteen", niin hakutoiminnolla saa kätevästi koosteen treenipäiväkirjastaan:

Hakuehdoiksi oma nimi ja foorumiksi tämä päiväkirjafoorumi. Sitten valitset: "Näytä tulokset -> (x) Viestejä" ja "Näytä ensimmäiset 1000 merkkiä", jolloin saat yhdelle sivulle kaikki omat treenisi.

Mukavaa tuossa samaan (viikko/päivä) säikeeseen kirjaamisessa on se, että säikeiden määrä pysyy maltillisena ja lisäksi sieltä saa hyviä vinkkejä omiin harjoituksiin, kun kirjoittaessa tulee selailtua muiden harjoitukset.

Toivottavasti Sepon foorumi on ikuinen, koska minä ainakaan en kirjaa harjoituksiani minnekään muualle.

Kyllä minun mielestäni "mun threadi" sopii tänne ihan hyvin. Vois olla ihan kiva lueskella Hannun etenemistä ihan omassa puussaan. Voisit kyllä muuttaa nimen "Hannun threadiksi".

No tarkemmin ajatellen ihan kivan kuuloinen idea noinkin.

Noissa viikkojutuissa kiinnostaa legendaaristen "JussiH"-viikkojen lisäksi samoilla tavoitteilla harjoittelevat. Tuota miettien tuli mieleen, että ehkäpä joku innostuisi luomaan "Eka mara Tukholmassa 2006 " tai vastaavia virtuaalitreeniporukoita?

• 1 month later...