Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Juoksuseuraa Lauttasaaresta tai lähiseudulta

JattaR
 Share

Recommended Posts

Terve,

Mieluiten naispuolista juoksuseuraa haen Lauttasaaresta tai lähiseudulta. Olen 29-v. ja juossut muutaman maratonin ja puolikkaan, nykyään tosin vähän lyhyempiä lenkkejä (10 kilsan molemmin puolin). Juoksen usein Lauttasaarta ympäri, mutta silloin tällöin myös Keilalahden ja Hietsun/Seurasaaren maisemissa.

• 4 weeks later...

Itse nyt en ole nainen, mutta juoksuseura Lauttasaaresta kelpaa kyllä. Eli tosiaan Lauttasaaressa tulee asusteltua nykyään ja paikallinen lenkkiseura voisi olla joskus ihan tervetullutta vaihtelua yksinhölkälle. Useimmiten tulee itsekin kierrettyä saarta ympäri tai sitten, varsinkin viikonloppujen pidemmillä rykäyksillä, tulee lähdettyä Espoon suuntaan.

Koska tuota tulee itse kierrettyä niin ehdotetaan: seuraava opastettu kierros lähtee 14.11 perjantaina klo 17:00. Lähtöpaikkana saaren pohjoisin kohta Laukkaluodonpolun sillalla:

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=60.170971,24.861149&spn=0.003159,0.007725&t=h&z=17

Ledi mukaan.

Matkavauhti kaikille sopiva. Itse juoksen mieluiten 6:30min/km tai hitaampaa tai nopeampaa.

Juoksen tuosta ohi työmatkalla ja yritän yhyttää teidät jos olen noihin aikoihin liikenteessä. Mitään pitkää mutkaa en ole aikeissa tehdä, mutta muutaman kilsan ehkä jaksan kierrellä. Olettaen siis, että tyttöjen lenkille pääsee mukaan :-).

Juoksuvauhdiksi kävisi sellainen sopiva. Eli about 4:00-7:00 min/km on ihan OK.

seuraava opastettu kierros lähtee 14.11 perjantaina klo 17:00.

Tähän en varmaan ehdi kyytiin, mutta viikonloppuna olisi tarkoitus vetää pari pidempää rykäisyä Lauttasaaresta lähtien (huomenna 20 ja sunnuntaina n. 30 kilometriä). Seuraan saa liittyä, vauhdin yritän pitää maltillisena ja porukassa se onnistuisikin paremmin. Startit joskus aamupäivällä varmaan molempina päivinä, paikasta voidaan sopia tarkemmin mikäli halukkaita lähtijöitä ilmaantuu. Itse asustelen tarkemmin Vattuniemessä.

• 2 weeks later...

Samalla asialla, kaipaisin juoksuseuraa Lauttasaaresta tai lähiseudulta että pääsisin suurimman kynnyksen yli eli ulos kotiovesta :) Oon aloittelija eli juoksen hitaasti, juossut maraton pari vuotta sitten ja ensvuoden Tukholma kiinnostais paljon. Juoksuseuralla ei ole mitään väliä iän tai sukupuolen suhteen, oon itse 30v. Vastauksia voi postaa tähän threadiin tai suoraan mulle!

• 1 month later...
  • 5 months later...

Nostetaan taas tää esille, juoksuseura Lauttasaaresta/Ruoholahdesta tms. kelpaa edelleen :)

Sama. Nyt palauttelen Perniöstä jonkin aikaa, mutta kyllä varmaan juhannuksen jälkeen taas aloitellaan. Kesällä tosin panostan pyöräilyyn tosissaan, mutta kyllä varmaan juostuakin tulee säänöllisesti se 2-3 kertaa viikossa ainakin.