Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pettäisitkö puolisoasi

Umpimähkä
 Share

Pettäisitkö  

96 ääntä

1. 1. Pettäisitkö

• En koskaan pettäisi
      59
    • Kyllä/ehkä, jos saisin siihen tilaisuuden
      12
    • Kyllä olen pettänyt
      26

Recommended Posts

• Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Miten tässä pystyy äänestämään, kun puuttuu nappi missä lukee "pystytkö edes puolisosi kanssa". öhö öhö...

Niin, mutta ajatuksissa! Edes ajatuksissa? Ei vaineskaan, ajatukset on ajatuksia.

Tämä Irving mässäilee ihan selvästi lähes kaikissa kirjoissaan niin kovasti tällä aiheella ja lisäksi vielä eilen yksi henkilö sanoi minulle, että kaikki miehet pettää ja että ei ihme kun minun ihmissuhteet ei onnistu, kun en hyväksy sellaista tosiasiaa...

eilen yksi henkilö sanoi minulle, että kaikki miehet pettää ja että ei ihme kun minun ihmissuhteet ei onnistu, kun en hyväksy sellaista tosiasiaa...

Kyl mie oon pitäny hatapaa ain miehen... Hää just sanoi, et puolisoa ei petetä.

Ei kai ihan kaikki sentään petä. Aika moni nainenkin pettää, ei sen puoleen.

Kyl mie oon pitäny hatapaa ain miehen... Hää just sanoi, et puolisoa ei petetä.

Ei kai ihan kaikki sentään petä. Aika moni nainenkin pettää, ei sen puoleen.

Optimitilanne, että ei petä. Mutta maailmaan mahtuu yhtä monta tarinaa kun tarinan kertojaa. Ja tarinoita on monenlaisia. Maailma on muuttunut. Enää ei tehdä asioita "eliniäksi"". Hyväksytään se että voidaan muuttaa asioita, tehdä eri valintoja.

Tässä erilaisia versioita, joihin voisi ottaa kantaa - meneekö ihan oikein

- aviopari, jossa molemmat free lance ja tulot myös free lance

- vaimon saatua rahaa yhteiselle tilille, mies kuluttaa suuren osan omiin tarpeisiinsa

- avopari, jossa naisen mielestä on lapsen aika - ei ehkä miehen mielestä vielä...

- ja hups... sitten lapsi onkin tuloillaan

- pari jossa intiimielämä ei suju koska vaimoa ei kiinnosta/haluta tai jotain

- mies joko v-ää k-en tai käy vieraissa

- nainen haluaa lapsen

- mies ei kykene siittämään lasta

Versioita on tuhansia. Frustroivia tilanteita. Eivätkä kaikki ole niin yksiselitteisiä.

Itse en "pettäisi", mutta jösses mielenkiintoisista tuttavuuksista en luopuisi sen takia että vastapuoli on mies. Naisella voi olla miespuolisia kavereita, ja miespuolisilla voi olla naispuolisia kavereita - ilman että koko ajan oltais hinkkaamassa.

Minä olen 34- vuotias ja viihtynyt saman henkilön kanssa jo 16 vuotta. Koko lailla kaikki ikätoveriparit on käyneet läpi erot, pettämiset, riitelyt (isolla r:llä) , etääntymiset, intiimitoimintojen lakkaamiset jne...

Naurettiinkin tässä joskus yhdessä, että mehän ollaan ihan epänormaalia porukkaa. Mikä helvetti meitä oikein riivaa, kun aina vaan tykätään toisistamme?:057:

Optimitilanne, että ei petä. Mutta maailmaan mahtuu yhtä monta tarinaa kun tarinan kertojaa. Ja tarinoita on monenlaisia. Maailma on muuttunut. Enää ei tehdä asioita "eliniäksi"". Hyväksytään se että voidaan muuttaa asioita, tehdä eri valintoja.

Tässä erilaisia versioita, joihin voisi ottaa kantaa - meneekö ihan oikein

- aviopari, jossa molemmat free lance ja tulot myös free lance

- vaimon saatua rahaa yhteiselle tilille, mies kuluttaa suuren osan omiin tarpeisiinsa

- avopari, jossa naisen mielestä on lapsen aika - ei ehkä miehen mielestä vielä...

- ja hups... sitten lapsi onkin tuloillaan

- pari jossa intiimielämä ei suju koska vaimoa ei kiinnosta/haluta tai jotain

- mies joko v-ää k-en tai käy vieraissa

- nainen haluaa lapsen

- mies ei kykene siittämään lasta

Versioita on tuhansia. Frustroivia tilanteita. Eivätkä kaikki ole niin yksiselitteisiä.

Itse en "pettäisi", mutta jösses mielenkiintoisista tuttavuuksista en luopuisi sen takia että vastapuoli on mies. Naisella voi olla miespuolisia kavereita, ja miespuolisilla voi olla naispuolisia kavereita - ilman että koko ajan oltais hinkkaamassa.

Kysymyshän kuului, et pettäisitkö puolisoasi...

En aatellu kyllä mitään raha enkä muitakaan asioita. En maailmanmenon muuttumista tms. Oon sentäs aika vanha ja monessa liemessä keitetty, et oon kokenut ja nähny jos jotain.

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus oli ajatukseni.

Minä olen 34- vuotias ja viihtynyt saman henkilön kanssa jo 16 vuotta. Koko lailla kaikki ikätoveriparit on käyneet läpi erot, pettämiset, riitelyt (isolla r:llä) , etääntymiset, intiimitoimintojen lakkaamiset jne...

Naurettiinkin tässä joskus yhdessä, että mehän ollaan ihan epänormaalia porukkaa. Mikä helvetti meitä oikein riivaa, kun aina vaan tykätään toisistamme?:057:

Kiitos Jiivee!

Kuulostatte IHANAN SEKOPÄISELTÄ parilta.....

Kysymyshän kuului, et pettäisitkö puolisoasi...

En aatellu kyllä mitään raha enkä muitakaan asioita. En maailmanmenon muuttumista tms. Oon sentäs aika vanha ja monessa liemessä keitetty, et oon kokenut ja nähny jos jotain.

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus oli ajatukseni.

Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus oli oikea....

jos oikeaa vastausta nyt onkaan olemassa. On vain tilanteita, ja ratkaisuja tilanteisiin. Asioilla on taipumus järjestyä. Tavalla tai toisella.

Olen samaa ikäluokkaa kuin Jiivee ja ollut saman miehen kanssa lähes päivälleen 13 vuotta, josta 11 naimisissa. Eikä kertaakaan ole käynyt mielen vieressäkään, olisiko ruoho vihreämpää jossain muualla. Koska tiedän ettei ole. Ja jos pettämään menisi, kumpi tahansa meistä, hajoaisi vähintään 9 ihmisen elämä. Kyllä mä sanon, että nuo lapset on yksi aika tärkeä parisuhdetta ylläpitävä voima.