Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Äänestys: GS bänni oli turha ja pitäisi purkaa heti

ForrestG
 Share

Pitääkö GS:n bänni purkaa?  

65 ääntä

1. 1. Pitääkö GS:n bänni purkaa?

• Ehdottomasti
      39
    • Ei missään nimessä
      27

Recommended Posts

• Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Äänestin bännin purun puolesta, kuten 3.40:n bännin purun puolesta myös.

Ajattelisin että tästä on nyt kaikki jotakin oppineet, ja voitaisiin pikkuhiljaa palata normaaliin päiväjärjestykseen.

Ei sillä etteikö tämän päivän/viime päivien tapahtumat ole olleet viihdearvoltaan erittäin korkeita.:goodvibes:

Periaatteessa olet asiassa aivan oikeassa.

Eli periaatekysymys kaikin puolin ja tasa-arvoisesti.

periaate on tässä asiassa sellainen, että luotan ylläpidon päätöksiin asiassa ja annan kaiken tukeni niille. Jos olen usein riittävästi erimieltä ylläpidon kanssa, niin äänestän jaloillani: vaihdan hiekkalaatikkoa.

Toistaiseksi annan ylläpidolle työrauhan toimia haluamallaan tavalla, enkä kapinoi tyhjänpäiväisissä äänestyksissä ylläpitoa vastaan.

periaate on tässä asiassa sellainen, että luotan ylläpidon päätöksiin asiassa ja annan kaiken tukeni niille. Jos olen usein riittävästi erimieltä ylläpidon kanssa, niin äänestän jaloillani: vaihdan hiekkalaatikkoa.

Toistaiseksi annan ylläpidolle työrauhan toimia haluamallaan tavalla, enkä kapinoi tyhjänpäiväisissä äänestyksissä ylläpitoa vastaan.

Kiusaus oli suuri vähän leikata tota sun kommenttia ja tokaista loppuun, että PERSEENNUOLIJA. Enpä kummiskaan tee niin...

Tänään en taistele kenenkään puolesta, enkä ketään vastaan. Kukaan ei ole kaverini, eikä mulla mitään kavereita oikeasti olekkaan. Tänään taistelen PERIAATTEEN puolesta.

Jokainen kirjoittaja täällä on persoona ja tietty kaikki persoonat eivät voi sietää kaikkia persoonia, ainakaan näin kirjoitetussa muodossa. Esim hlökohtaisesti joskus korpeaa osan porukan kirjoittelu ihan törkeesti, mut silti samojen kirjoittajien toisissa jutuista olen päässyt poimimaan viisauksia omaan elämään kuin myöskin harjoitteluun(eli elämään). Ja olen ollut niistä viisauksista hyvinkin tyytyväinen.

Kuten olen jo sanonut monet kerrat, että tämä on ollut, ja on edelleen hyvä henkinen palsta. Välistä tulee tietysti pientä kipinöintiä ja värikkyyttä keskusteluihin, mut kaikki ovat saaneet asiansa sovittua suht helposti. Tämä on osoittanut kuinka solidaarista porukkaa me(juoksijat) loppujen lopuksi olemme.

Selvennän vielä ajatuksiani hieman tarkemmin.

Kun 3:40 sai korttia ja joutui banniin, niin äänestin kanada. Ajattelin jotta jos täällä nyt joku raja tolle bannille on, niin siinä se sitten menee. Ei banni mielestäni ollut hyvä päätös, mut johonkin on raja vedettävä.

Hetken perästä joukkopainostuksella banni lähti pois. No OK, sen minä vielä ymmärrän, mut vastavuoroisesti GS joutui banniin, sitä en ymmärrä enää pätkääkään. Onhan tietysti syy, jos kortittaa yhtä jäsentä monta kertaa, mut miksi yksi käyttäjä pystyy antamaan samalle kirjoittajalle useamman kertaa korttia? Ei mitään järkeä.

Tämä on tietysti yleinen keskustelu ja otsikossa lukee "Yleinen Keskustelua maan ja taivaan väliltä. Kaikki aiheet käy." Joten nämä keskustelut menee minne menee ja mun puolesta saavat mennäkkin.

Muokattu

Kun 3:40 sai korttia ja joutui banniin, niin äänestin kanada. Ajattelin jotta jos täällä nyt joku raja tolle bannille on, niin siinä se sitten menee. Ei banni mielestäni ollut hyvä päätös, mut johonkin on raja vedettävä.

Hetken perästä joukkopainostuksella banni lähti pois. No OK, sen minä vielä ymmärrän, mut vastavuoroisesti GS joutui banniin, sitä en ymmärrä enää pätkääkään. Onhan tietysti syy, jos kortittaa yhtä jäsentä monta kertaa, mut miksi yksi käyttäjä pystyy antamaan samalle kirjoittajalle useamman kertaa korttia? Ei mitään järkeä.

Et sitten etes vaivautunu lukemaan mun kommentteja läpi kyseisestä ketjusta?

Kun 3:40 sai korttia ja joutui banniin, niin vastasin äänestin kanada. Ajattelin jotta jos täällä nyt joku raja tolle bannille on, niin siinä se sitten menee. Ei banni mielestäni ollut hyvä päätös, mut johonkin on raja vedettävä.

Hetken perästä joukkopainostuksella banni lähti pois. No OK, sen minä vielä ymmärrän, mut vastavuoroisesti GS joutui banniin, sitä en ymmärrä enää pätkääkään.

Seppo EI missään vaiheessa bannannut Numeroukkoa. Numeroukko joutui pihalle vain siksi, että GS jakoi niin monta punaista korttia että tili täyttyi. Ilmeisesti jonkinlaista värikästä yksärikeskusteluakin on taustoilla liikkunut. Kun Seppo sitten surffasi palstalle, hän poisti GS:n liputukset ja rankaisi tätä itseä. Se, ettei Seppo ehtinyt tutustua tilanteeseen ja hoitaa hommaa heti, johtui sitten jostain hänen yksityisistä huolistaan ja kiireistään. Ja jos jollain painostuksella jotain vaikutusta on ollut, niin se on ollut sitten lähinnä sitä, että Seppo on kaivanut tarvittavan ajan kalenteristaan nopeammin kuin muuten olisi tehnyt.

Tämä koko juttu tuntuu menevän koko ajan vain typerämmäksi ja typerämmäksi. Henkilöt joilla ei tunnu olevan kovinkaan kummoista kokonaiskuvaa tapahtuneesta (tai sitten kuva on omien mieltymysten kautta vääristynyt), vääntävät juttua lillukanvarsista ja aidanseipäistä niin kuin jotkut pikkulapset. Mietin vaan, että mahtaakohan ketään jälkikäteen hävettää ja miten paljon? Kenties ei, mikäli jää siihen omaan käsitykseensä asioista.

Monessa yhteydessä olen todennut, että jos viesti saa sisäpaineen nousemaan, siihen ei kannata vastata heti. Kummasti helpottaa, jos malttaa vaikka nukkua yön yli. Monesti voi käydä niin, ettei sen jälkeen koe tarvetta ylipäätään enää vastineita kirjoittaa. Suosittelisin nyt oikein lämpimästi tällaista vaihtoehtoa kaikille niille, jotka tuntevat vastustamatonta halua vastailla näihin lukuisiin samaa aihetta käsitteleviin viestiketjuihin.

Kiusaus oli suuri vähän leikata tota sun kommenttia ja tokaista loppuun, että PERSEENNUOLIJA. Enpä kummiskaan tee niin...

Tänään en taistele kenenkään puolesta, enkä ketään vastaan. Kukaan ei ole kaverini, eikä mulla mitään kavereita oikeasti olekkaan. Tänään taistelen PERIAATTEEN puolesta.

Mä en koskaan nuole kenenkään persettä, ellei läheiseni siitä välittömästi hyödy niillä ehdoin, että tyytymättömyys muuttuu tyytyväisyydeksi. Itseni takia en edes näillä ehdoilla.

Tuo periaatteen puolesta taistelu on hyvä asia, mikäli vain tietää periaatteen jonka puolesta taistelee. Tässäkin asiassa arvostan itsetuntemusta kovin, jopa enemmän kuin itse asiaa, koska juurille palataan kuitenkin.

Seppo EI missään vaiheessa bannannut Numeroukkoa. .

Näin itsekkin ajattelin.

Äänesin ettei mahdollista bannia pidä purkaa, mikäli tällainen on tehty. Kerroin lisäksi mielipiteeni, että asian käsittely olisi hyvä suorittaa mahdollisimman nopeasti.

Esko kertoi, että moderaattoreilla olisi palstalla selkeä tilaus. yhdyn tähän mielipiteeseen. Esko olisi sopiva (yksi) mode.

Itse en haluaisi mode titteliä, koska tarpeen tullen haluan haistattaa vitut koko maailmalle. Modena en voisi tätä tehdä.