Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Äänestys: Numeroukon bänni oli turha ja pitäisi purkaa heti

rvl
 Share

Numeroukon bänni oli turha ja pitäisi purkaa heti  

121 ääntä

1. 1. Numeroukon bänni oli turha ja pitäisi purkaa heti

Recommended Posts

• Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Äänestys on suoritettu. Valintaani en sen kummemmin perustele kuin että äänestin sen mukaan, mikä yleisesti ottaen on mielestäni tässä tapauksessa oikein. Eli kokonaisuus ratkaisee :) Ja numeroukko kirjoittelee paljon todella hyviä kirjoituksia tänne, joten tuosta ehkä voi jotain päätellä.

Ei kai tähän voi mitään kirjoittaa saatikka äänestää, jos käskettiin kaikkien aktivistien vetäytyä palstalta?

Eihän täällä uskalla enää sanoo minkäänlaista henkilökohtaista mielipidettä minkäänlaiseen aiheeseen tai ketjuun.

Anteeksi nyt, mutta minua tämä tilanne nyt vähän naurattaa. Ei voi mittään, mutta minä kyllä ajattelen, että on maailmassa kyllä isompiakin murheita niin että ajattelin nyt kuitenkin säilyttää tämän tämänhetkisen yleisen hyvän mielen!

Minua kiinnostaisi myös se kenen toimesta tuo banni tuli vaikka selväähän se on että sitä ei meille kerrota.

Osa Numeromiehen kommenteista oli ihan selkeitä punaisen kortin tekstejä, mutta jos se tili tuli täyteen yhden ja saman henkilön toimesta niin olisi aivan loistavaa jos punaisten korttien jakaja lähtisi itse jäähylle ja numeromies voisi jatkaa niiden muutaman oikeasta syystä tulleen punaisen kanssa jutusteluaan. Jos kortteja oli jaeltu useammasta osoitteesta niin kaiketi se sitten oli asiallinen jäähy?

Minua kiinnostaisi myös se kenen toimesta tuo banni tuli vaikka selväähän se on että sitä ei meille kerrota.

Osa Numeromiehen kommenteista oli ihan selkeitä punaisen kortin tekstejä, mutta jos se tili tuli täyteen yhden ja saman henkilön toimesta niin olisi aivan loistavaa jos punaisten korttien jakaja lähtisi itse jäähylle ja numeromies voisi jatkaa niiden muutaman oikeasta syystä tulleen punaisen kanssa jutusteluaan.

Juu, mutta minusta sinä olit se moottori jonka kommenteista tuo ketju lähti käsistä. Sinun pose-kommenttisi olivat täysin asiattomia. Posesta voi olla mitä mieltä vaan mutta ainakin GS:n kommentit aiheesta ovat asiallisia. Jos posetus ei jostain syystä kiinnosta niin ne voi jättää sitten vaan omaan arvoonsa.

Känädä! Seppolan hiekkalaatikolla menny ihan tappeluks koko puuha. Jos kerran korttisysteemiä ei osata käyttää niin eiköhän semmoinen kannattais heivata kokonaan vekeen.

Asiattomista viesteistä ilmoittamiseenhan on oma toiminto siitä heti viereisestä napista, joten mitäpä siinä menettää jos korttitsydeemeistä luopuu? Tai vois laittaa vaikka tilalle systeemin, jolla voi antaa vihreitä kortteja käyttäjille. Näitä voisi sitten jaella kun on sitä mieltä että joku on runoillut oikein ansiokkaan viestin.

Tai vois laittaa vaikka tilalle systeemin, jolla voi antaa vihreitä kortteja käyttäjille. Näitä voisi sitten jaella kun on sitä mieltä että joku on runoillut oikein ansiokkaan viestin.

EOS tähän threadin kysymykseen. Saa avautua, jos vähän korpee.

Kalzan kanssa samaa mieltä. Tämmöstä kirjotin sinne "keitä te olette" -viestiin kerran.

"Keskustelupalstalla toivon tietysti aina kannustavaa keskustelua, mut kuittaillakin saa, jos tuntee tyypin ja ottaa vastuun. Keltasten ja punasten korttien lisäks vois jakaa vihreitä kortteja bonukseks huippujutuille - eniten niitä saanu sais maksetun matkan ja fanien allekirjoittaman juoksupaidan juoksutapahtumaan."

Itse juhlistan synttäreitäni mm-karsinnassa. Jee. :rock: (ei liity kyllä tähän mitenkään, mut sanon muuten vaan)

Juu, mutta minusta sinä olit se moottori jonka kommenteista tuo ketju lähti käsistä. Sinun pose-kommenttisi olivat täysin asiattomia. Posesta voi olla mitä mieltä vaan mutta ainakin GS:n kommentit aiheesta ovat asiallisia. Jos posetus ei jostain syystä kiinnosta niin ne voi jättää sitten vaan omaan arvoonsa.

Minun Pose kommentit ovat aina olleet yhtä mauttomia ja ovat varmaan jatkossakin ja varmaan suuri osa muistakin kommenteista. Ja minähän se olin joka tuon Posen tuohon keskusteluun toi eikä GS.

Hienoa, että se todellinen syyllinen kaikkeen häslään on nyt vihdoin löytynyt ja voidaan jatkaa entiseen malliin sulassa sovussa. Käykää vain minun puoletani laittelemassa ne punaiset kortit oikeisiin viesteihin niin tiedän jatkossa asetella tarkemmin sanojani. Ja laittakaa vaikka YV:nä sitten tarkat perustelut miten jatkossa pitäisi kirjoitella, että en ihan liiaksi ole häiriöksi.

Muokattu

Työyhteisössä rulettaa henkisesti häiriintynein tai tasapainottomin henkilö.

Jos sellaista ei löydy, niin ahdasmielisin määrää tahdin.

Jos sellaistakaan ei löydy, niin pomo määrää.

Kaikkien näiden varpaat ovat suuret ja hirmu arat kosketukselle.

On ihan oma valinta, jos antaa häiriintyneiden, ahdasmielisten tai pomojen rulettaa itseään.

Suvaitsevaisuus ja alistuvuus ovat kaksi eri asiaa.

Suvaitkaamme eriäviä mielipiteitä, mutta

emme alistu varomaan kenenkään herkkiä varpaita, (paitsi ihan kisan jälkeen;)

Muokattu

Tai vois laittaa vaikka tilalle systeemin, jolla voi antaa vihreitä kortteja käyttäjille. Näitä voisi sitten jaella kun on sitä mieltä että joku on runoillut oikein ansiokkaan viestin.

Tämä vBulletin-formaatti, jota Sepon sivutkin käyttävät, on varmaan tällä hetkellä yksi yleisimpiä keskusteluformaatteja netissä? Keskustelen muutamilla ulkomaalaisilla palstoilla, joissa toisessa on käytössä "Thanks" ja toisessa "Hugs", joita voi antaa siis erittäin hyville kirjoituksille. Miksi Suomessa kaikki pitää olla aina niin negatiivista, että annetaan vain negatiivista palautetta mutta ei positiivista?

Tämä vBulletin-formaatti, jota Sepon sivutkin käyttävät, on varmaan tällä hetkellä yksi yleisimpiä keskusteluformaatteja netissä? Keskustelen muutamilla ulkomaalaisilla palstoilla, joissa toisessa on käytössä "Thanks" ja toisessa "Hugs", joita voi antaa siis erittäin hyville kirjoituksille. Miksi Suomessa kaikki pitää olla aina niin negatiivista, että annetaan vain negatiivista palautetta mutta ei positiivista?

Siks, että me ollaan niin vitun negatiivisia. eheh "...ja undulaatit tapaa miestenvessoissa turpiinsa saada"... perkele!

Niin ja numeroukko on banninsa ansainnut, jos kerta tämmönen systeemi on. Systeemi on mätä tai sitten jossain muualla on mätää. Pitäshän täällä pystyä edes keskustelemaan kunnolla negatiivisesti...kyllä ne herneet sieltä nenusta tipahtelee ajanmyötä kaikilta jne...itteäkin vituttaa joskus ankarasti nää foorumit kun ei osaa kirjottaa edes kunnolla saatikka sitten, että tietäis jostain jotain...Sitten joku ÖG tai Dalle veivailee kommentteja Noakesin älyllä, Runebergin sanoin ja soittaa sen eetteriin virheettömästi kuin Rush.:tongue0014: