Jump to content
Juoksufoorumi.fi

ma 6.10

Share

Recommended Posts

aamupvä:

* TV kova 5,20min/km; 7,5km; k.a.syke 159, max.rate 180...

* juoksu kulki, mutta ei se kellossa näkynyt...

iltapvä:

* pyörälenkki; 74min;apaut 26km; k.a.syke 138, max.rate 160...

* hirvee tuuli itä-helsingin rannoilla ja sipoossakin... nosti hieman sykkeitä varmaan...ihan bueno PK

Muokattu

Poitsu 4 v mukana pyörällä, käynti kirjastossa ja tyhjien pullojen etsintää. Saaliina Karjala, A Le Coq (ei panttia), Leijona ja viinipullo.

Niin ja se tärkeämpi saalis oli 7,3 km 6:22/130. Vasen pohjelihas tuli kipeäksi Kyrkösjärven kiertämisestä mutta muita kipuja ei ole, onneksi.

1 h salsaa

1 h bodypump

Normaalia haastavempi salsatunti. Bodypumpissa pitkästä aikaa, varmaan yli 2 kuukauteen. En muistanut, että ne askelkyykyt ja jalkakyykyt olivat niin rankkoja: Reidet huusivat hoosiannaa viikonlopun juoksujen jälkeen. Toivottavasti paranevat sunnuntaihin mennessä, muuten ollaan pulassa. Musasetti oli ihan pirtsakka, vatsoissa vielä kunnon 70-luvun tunnelma "Be my baby", tosin hidastettuna, jotta vatsat olisivat rankemmat. Syksyn "uusi" sarja onneksi aika lailla erilainen kuin aiemmat, mutta miksi ne lihasryhmät tuntuivat normaalia pitemmältä? Tuli vielä kiire salsatunnilta pumppiin (eri sali), joten tarjolla ei ollut enää kuin kaikkein painavimpia käsipainoja, kiva ylläri!

Muokattu

Lähdin velmulle pyörällä kaveriksi, ja ehdotin viikon päästä juostavaa Vantaan maran reittiä. Ja velmuhan suostui. Oli kuulemma tarkoitus juosta pk:ta, mutta velmulla kulki alusta asti sen verran ripeän kevyesti, että juoksu meni kuulemma VK:n puolelle kutakuinkin. Täytyy nostaa hattua velmulle....tietääkseni hän ei ole viime aikoina pahemmin treenaillut, ja veti kevyen tuntuisesti kympin reiluun 40 minsaan. Äijä on todella kovassa kunnossa. Sain siinä sivussa itsekin pk:ta pyörällä. Kaikenkaikkiaan tuli pyöräiltyä vajaat 15 kilsaa, mutta tästä 10.55 kilsan lenkurasta tuli otettua aika ihan mielenkiinnosta, että miten velmulla kiekka kulkee, ja sehän kulkee.

Yritimme mahdollisimman hyvin arvioida matkan, joten heittoa ei pitäisi juurikaan tulla.

Fillarilla itse 10,55 km / 44:42 / 4:14 min/km / sykettä ei mitattu.

p.s. Kävinpä juhlistamassa velmun hienosti sujunutta lenkkiä Elvis burgerissa ostaen parit hampurilaiset iltaruuaksi. En silti aloita vielä tankkausta :)

Bodystep 60 min. (aerobick tunti, ei step-tanssia..)

Vatsalihaksiston treenaus

Matkat polkupyörällä 15 km

Aivan huipputunti! Sykkeistä ei ole hajuakaan (mittari myyty ja uutta ootellessa), mutta kovaa mentiin. Juttelin tunnin alussa muutaman naisen kanssa joilla mittarit oli, ja toinen heistä kertoi pumpun paukuttavan maksimilukuja sykkeennostokappaleen aikana.

Uusi ohjelma on ihan ok, ehkä hieman helpomman tuntuinen kuin jotkut aiemmat. (Tai sitten kunto on kohentunut aiemmista.)

LauraIsabellan bodypump-fiilikset allekirjoitan uuden ohjelman osalta. Siinä on kyllä suht rankka kyykkysarja! Ja ojentajiin on satsattu ihan kiitettävästi. (Miten ihmeessä jaksoit tehdä sarjat loppuun painavimmilla käsipainoilla??) Muuten ohjelma tuntuu kokolailla samalta, kuin ennenkin. Musiikit on hyvät, fiiliksiin pääsee. Pitäisi uskaltaa vaan rohkeasti lisäillä painoja. :)

Muokattu

Pantse on kunnon kamu - ajaa ite fillarilla ja mä raadan kele pohjakuntoisena vierellä - sitte se tarjoo itellee tuplapurkerit mun juaksun kunniaks - on siinä mulla kaveri! Ottakaa kaikki manakerit tosta mallia! No tottahan on toki, et mun on karistettava muutama liikakilo ennenku on asiaa burkerikauppaan - näillä ajoilla on paree vaa juosta yksiksee pimeessä.

Mut tästä noustaan - remmi tiukalle .. vielä joskus .. ehkä!

Velmu

Pantse on kunnon kamu - ajaa ite fillarilla ja mä raadan kele pohjakuntoisena vierellä - sitte se tarjoo itellee tuplapurkerit mun juaksun kunniaks - on siinä mulla kaveri! Ottakaa kaikki manakerit tosta mallia! No tottahan on toki, et mun on karistettava muutama liikakilo ennenku on asiaa burkerikauppaan - näillä ajoilla on paree vaa juosta yksiksee pimeessä.

Mut tästä noustaan - remmi tiukalle .. vielä joskus .. ehkä!

Velmu

Ajattelin, että sulla on nyt jo se remmi hiukan kiristettynä, joten suojelin sua liikakiloilta. Itsehän olen jo muutenkin niin pulskassa kunnossa, jolloin parit burgerit ei näy suuntaan tai toiseen. Ja tuskinpa noin ripeä kaveri ois malttanut ootella paria burgeria, kun menojalka on sen verran rivakka. Itsekin melkein vilustuin burgereita ootellessa. Rehellisesti sanoen, söin noista vaan toisen, ja tasa-arvoa kannattavana annoin toisen LI:lle :) Solidaarisuus kun on yksi vahvimmista puolistani ;)