Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su.5.9

juhpe
 Share

Recommended Posts

HÄH?

Elänkö mä nyt jotain ihan omaa aikaani? Mun mielestä nyt on lokakuu ja viikko 40, kuten kävin tuolla viikkoketjussa korjaamassa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Höh. Onko tuolla loppujen lopuksi mitään väliä, mitä päivää tai vuotta tässä eletään? Lopputulos on kuitenkin sama. Talvi tulee ennen pitkää. :xmas-smiley-010:

Asiaan. Aamusella 4,2km pikku lenkura. Puolisen tuntia siinä meni. Aurinko paistoi niin että häikäisi, vaikka hetkeä aikaisemmin tuli taivaan täydeltä vettä. Kyllä se on tosiasia, että ihminen saa silmänsä parhaiten auki, kun käy ensitöikseen haukkaamassa happea.

Lyhyt sunnuntailenkki 5,8 km / 36 min / avg. 140

Mikähän nyt mahtaa olla? Olen kolmisen kuukautta vetänyt (mulle) vähän pitempiä PK lenkkejä ja hieman nostanut kilometrimääriä. Viime viikolla juoksin torstaina 12 km, josta tuli mulle ehkä VK lenkki. Sitten perjantaina juoksin puolen tunnin VK:n josta taas tuli ehkä MK mulle ja sen jälkeen homma tyssäsi kuin seinään. Viikonloppuna oli ihan "Pantset" eli pohkeet ihan jumissa ja sen jälkeen ei ole juoksu maittanut ja jalat vieläkin jumissa. Muutaman kerran olen koittanut ja sykkeet on heti pompanneet yli 150 vaikka yleensä samalla vauhdilla sykkeet selvästi alle 135:n. Tänäänkin kun lähdin niin kengännauhoja sitoessa syke nousi jo 110:een.

Onkohan tässä kyseessä jokin ylirasitustila vai mikähän on? Uni kyllä tulee illalla hyvin, mutta heräilen aamulla aikaisin ja uni katkonaista.

Ei hyvä.

PK 12 km @ 5.49 min./km. Ensimmäiset 6 km kovaan myötäiseen ja paluu hillittömään vastatuuleen ja rankkasateeseen. Tällainen syksysää on /c:stä!

Well, juoksu kulki pelottavan kevyesti ja hyvin. Huomenna hieronta ja keventelyä kohti Vantaata. Kunhan siellä ei olisi tällainen keli. Ei vesisadetta, kiitos.

11,7 km/1:22/148keskisyke/645 kcal/7:01 min km vauhti

Jalat etenkin nivuset olivat vielä eilisestä lenkistä niin kipeät, että piti mennä tänään hitaasti lönkyttelemällä. Koisotien kohdalla syke nousi 150:n, ei auttanut, vaikka yritti kuinka etanavauhtia kulkea.

Tänään New Balancet tuntuivat jalassa pitkästä aikaa hyviltä, mutta ihan lopussa alkoivat taas polvikivut vaivata, tällä kertaa oikea polvi.

Posiitivista: Viertolan Saippuatehtaan kohdalla olivat viimeinkin saaneet jalkakäytävän asfaltoitua, eikä tarvinnut enää juosta isojen kivien seassa.

Tuulinen, mutta lämmin ilma, pahin vastatuuli onneksi aika lyhyt kohta Niittytiellä.