Jump to content
Juoksufoorumi.fi

M.BoneS

Kysy mitä tahansa ketju

Recommended Posts

Brabantia, silityslauta vm. 2002. Tämä on tällainen, mistä sen höyryn pitäisi mennä läpi eli metalliverkkoinen kehikko, sen päällä superloni, sen päällä kangas. Nyt se kangas on kulunut puhki. Saakohan näihin varaosia vai pitääkö mun ostaa koko hässäkkä uusiksi? 

14 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

Brabantia, silityslauta vm. 2002. Tämä on tällainen, mistä sen höyryn pitäisi mennä läpi eli metalliverkkoinen kehikko, sen päällä superloni, sen päällä kangas. Nyt se kangas on kulunut puhki. Saakohan näihin varaosia vai pitääkö mun ostaa koko hässäkkä uusiksi? 

Kangaspäällisiä saa Stocmannilta

26 minuuttia sitten, Umpimähkä kirjoitti:

Kangaspäällisiä saa Stocmannilta

Hyvä. Stockalta mä olen ton laitteenkin ostanut, joten täytyy mennä sinne. Oon pitkään luullut, että se on vain haalistunut, mutta nyt kun katsoin, niin havaitsin, että ihan selkeitä reikiä siinä on ja kangas on monista muistakin kohdista niin ohut, että siitä näkee läpi. Enpä ole tullut ikinä ajatelleeksi, että tuollainen kuluu. No vajaa 17v päivittäistä silittämistä tietysti kankaalle kova rasitus. 

Oikeaa kokoa ei ollut keskustassa. Itiksessä oli, jopa aleen laitettu. Niinpä oli pakko huristaa tänne. Tää on muuttunut koko paikka. Tämä oli 80- ja 90-luvuilla jotenkin nuhruisempi kauppakeskus kuin nyt. Koko homma kävi helposti. Yhtään huligaania en täällä nähnyt. Eikä täällä pummata fyrkkaa tai kaupata isoa numeroa. Ihme juttu. 

_20190113_122419.JPG

Mä en nyt ihan tajua, että sen jälkeen ku oot oppinu vihdoin käyttää omia voimias ( suomeks pitämää puoles kusipäit miehii ja niiden temppuja vastaan) ni sitten niitä miehiä ei enää ole ollenkaan? Tai sitten ne ei edes senkää vertaa viitsi?`

Mitenkäpäin sitte ois hyvä? 

43 minuuttia sitten, Tracey kirjoitti:

Mä en nyt ihan tajua, että sen jälkeen ku oot oppinu vihdoin käyttää omia voimias ( suomeks pitämää puoles kusipäit miehii ja niiden temppuja vastaan) ni sitten niitä miehiä ei enää ole ollenkaan? Tai sitten ne ei edes senkää vertaa viitsi?`

Mitenkäpäin sitte ois hyvä? 

Ehkä lapsuutesi kokemukset saa sinut tuntemaan olosi turvalliseksi kusipäiden kanssa, ja vaikka ympärillä olisikin ei kusipäitä et huomaa heitä kun en tunne vetoa heitä kohtaan.

Tämä oli psykiatrin teoria siitä miksi naiset rakastuu aina renttuihin

14 tuntia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Ehkä lapsuutesi kokemukset saa sinut tuntemaan olosi turvalliseksi kusipäiden kanssa, ja vaikka ympärillä olisikin ei kusipäitä et huomaa heitä kun en tunne vetoa heitä kohtaan.

Tämä oli psykiatrin teoria siitä miksi naiset rakastuu aina renttuihin

Nii eikä ihmiset missää nimessä ole yksilöitä vaa kaikki kulkee aina tämän yhden kaavan mukaan, tietysti eikä mikää siksi koskaa voi muuttua.

2 tuntia sitten, Tracey kirjoitti:

Onko kukaa perillä miksi suuvedet tehdää vedestä ja propyleeniglykolista? Miksi sitä on joka helkkarin paikassa, sitä jäänestoainetta? 

Se on halpaa ja pitää tuotteen sellaisena mukavan kosteana. Sitä on useimmiten kosmetiikassa, mutta myös elintarvikkeissa, jogurtissa ainakin olen törmännyt. 

Kuuluu  samaan kastiin, kuin suola. Sitäkin on ihan joka paikassa. Eipä olis tarpeen, mutta on vaan silti. Mm ssa leipä ja leikkeleet ovat ihan ykköspäässä, kun piilosuolan määrää mietitään. Teollisuudelle halpa lisäaine tämäkin. 

33 minuuttia sitten, joukor kirjoitti:

Kuuluu  samaan kastiin, kuin suola. Sitäkin on ihan joka paikassa. Eipä olis tarpeen, mutta on vaan silti. Mm ssa leipä ja leikkeleet ovat ihan ykköspäässä, kun piilosuolan määrää mietitään. Teollisuudelle halpa lisäaine tämäkin. 

Paitsi että tälle aineelle voi herkistyä ja oireet voi olla kammottavat. Hammastahnoissa on usein ja silloin ikenistä valuu veri...

On ‎1‎.‎2‎.‎2019 at 13.46, kimmoke kirjoitti:

Elämän todennäköisyys on niin pieni, että meitä ei edes pitäisi olla olemassa Matematiikan mukaan:

Silti tässä vaan kirjoitellaan...

Kun aikaa ja paikkoja on lähes äärettömän paljon niin jossakin kaikki natsaa kohdilleen.

Tuollainen pohdinta on mahdollista vain siellä missä kaikki on natsannut eli elämää/kirjoittelua on.

Sille matemaattinen todennäköisyys 100%.