Jump to content
Juoksufoorumi.fi

M.BoneS

Kysy mitä tahansa ketju

Recommended Posts

Katos, nyt vasta huomasin että Jodlaaja oli jättänyt mulle antamaansa varoitukseen myös viestin:

"Olet varsinainen sairasen nuoleskelija ja lähes yhtä vähäälyinen tapaus.

Olet ilmeisesti kahden mongoloidin jälkeläinen. Olet kyllä niin retardi tapaus.

Olitko samassa hoitolassa sairasen kanssa vai mistä moinen rakkaus häntä kohtaan?"

Hehe. Tämä oli siis reaktio varoitukseen, jonka annoin Jodlaajalle törkeästä viestistä (jonka Jodlaaja sen jälkeen muokkasi pois).

Kyllä säkin Jodlaaja saat tulla meidän kimppakivaan mukaan. Et varmaan ole saanut elämässäsi tarpeeksi rakkautta kun olet noin räjähdysherkkä.

Kirjeenvaihtoharrastusta tuo ainakin edesauttaa, sillä tällainen tipahti inboxiin:

"sairasen nuoleskelija löytyi jälleen, koska pidetään häät?

Taas yksi sairasen ihailija, kovasti tuntuu olevan miesten mieleen.

On se nyt voi voi kun kerroin totuuden sinun idolistasi herr sairasesta.

Hyviä hetkiä teille, sinä, sairanen ja Scyllä vaikka siinä kolmen kimpassa."

Siis anteeks mitä? Mikä juttu tää on? Kai nyt mäkin kuulun sairasen nuoleskelijoihin ;)

Katos, nyt vasta huomasin että Jodlaaja oli jättänyt mulle antamaansa varoitukseen myös viestin:

"Olet varsinainen sairasen nuoleskelija ja lähes yhtä vähäälyinen tapaus.

Olet ilmeisesti kahden mongoloidin jälkeläinen. Olet kyllä niin retardi tapaus.

Olitko samassa hoitolassa sairasen kanssa vai mistä moinen rakkaus häntä kohtaan?"

Hehe. Tämä oli siis reaktio varoitukseen, jonka annoin Jodlaajalle törkeästä viestistä (jonka Jodlaaja sen jälkeen muokkasi pois).

Kyllä säkin Jodlaaja saat tulla meidän kimppakivaan mukaan. Et varmaan ole saanut elämässäsi tarpeeksi rakkautta kun olet noin räjähdysherkkä.

Voi vitsi, nyt kyllä harmittaa, ettei Jodlaajan minulle lähettämä viesti tullut perille. Olisin niin mielelläni nähnyt, millaista analyysiä minun taustastani ja vanhemmistani on syntynyt.

Meidän pitää varmaan antaa oikein :grouphug: hänelle, tämä ei taida muuten ratketa. Kyllä se siitä :sad0126: