PeeM Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Löytyykö lenkkiseuraa Käpylään muuttaneelle? Olen reilu parikymppinen naispuolinen opiskelija, ja etsin seuraa etenkin pitemmille lenkeille. Takana on ensimmäinen maraton helmikuussa 2008, ja tarkoitus olisi taas vähitellen nostaa kuntoa maratonia seuranneen hiljaisemman vaiheen jälkeen. Talvihan ei ole mikään este juoksemiselle, päinvastoin! Edellytyksenä rauhallinen asenne ja leppoisa tahti: en etsi niinkään sparrausta ja hurjaa nopeustreeniä kuin keskustelu- ja tsemppiseuraa! Kätevintä olisi jos juoksuseuraa löytyisi lähialueelta. Näkemisiin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppeli Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Heippa! Asustelen tässä samoilla kulmilla, Vasilosvsky- saarella Pietarin keskustan tuntumassa. Huomenna olisi vuorossa pitkä lenkki. Tavataanko vaikka kello 09.00 Ulitsa Schevchenkon kulmalla? Nim. merk: minullako tylsä perjantai :garf4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeeM Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Author Share Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Muuten hyvä muttei taida ihan logistisesti onnistua Lähialue on tietysti muuten aika joustava termi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JH Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 3. lokakuuta , 2008 http://www.lenkkivihko.fi/suovuorijuoksu_1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thelonelinessofthelongdistancerunner Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 moi, itse asun vantaalla. käyn melko usein juoksemassa keskuspuistossa. siellä juoksen yleensä noin tunnin verran. juoksen noin 2- 5 kertaa viikossa. minäkin olen kaivannut lenkkeilyseuraa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaT Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 Teetkö minkä mittaisia pitkiä lenkkejä? Pitkille lenkeille kelpaisi itsellekin juttuseura :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeeM Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 Author Share Lähetetty 8. lokakuuta , 2008 Pitkät lenkit on tällä hetkellä olleet noin 2 tunnin luokkaa. Näitä ehkä vähitellen pidentelenkin, kunhan löytyy sopiva maraton tähtäimeen. Vähän olen miettinyt Kuopion itsenäisyysmaratonia joulun alle, mutta saa nähdä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaT Lähetetty 13. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 13. lokakuuta , 2008 Tänään ajattelin käydä pitkän lenkin sipasemassa. Kiinnostaako liittyä seuraan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muppelo Lähetetty 15. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 15. lokakuuta , 2008 Heipsan, itse tässä ogelissa asustelen, voisin joskus lähteä seuraksi, oon aina juossut yksin, joten tiedä sitten miten tuo seurajuoksu sujuu, pitäis kokeilla :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts