Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Etsintäkuulutus!!

pietari
 Share

Recommended Posts

Sinä kaunis punapää! kohtasimme ensi kertaa Halosen hyllyjen välissä ja se oli :057: ensi kopeloinnilla..Koittelin painosi,nostelin sinua hellästi kädelläni.ja tutkin tarkasti muotojasi. Valitettavasti tiemme erkanivat koska olit liian pieni minun tarpeisiini:embarassed:

Jäin kuitenkin kaipaamaan uutta kohtaamistamme ja etsinkin sinua nyt koko pääkaupunkiseudun alueelta?..Mikäli näet tämän tai joku muu palstalaisista niin ilmoitus tähän ketjuun ystävällisesti.

Tuntomerkkisi: Pun/ Valk. Kutsumanimi: Skylon Etunimi:Nike mittasi saisivat olla siis: koko 12 tai 12,5 yhteistä tietämme varten olen valmis panostamaan n.89 euroa ( lupasit itsesi minulle tuolla hinnalla siellä Halosen hyllyjen välissä) Etukäteen kiittäen ja yhteisiä syysrientoja toivoen ...:ashamed0001: p.s vaimo hyväksyy suhteemme

Muokattu

Älä anna nimimerkin hämätä ihastumisen sokaisemia silmiäsi, kirjoitan uuden rakkaan ystäväni Tupun koneelta mutta luulen että minä ole se kaunis punapää jota haeskelet.

Muistan tuon päivän kun kohtasimme Halosen pitkillä, halvoilla laminaateilla silatuilla käytävillä. Samoin mieleeni palautuu, kuinka silitit minua nihkeillä, hieman jo kovettuneilla ja luisevilla sormillasi, nostelit minua ja huokailit ilttiini kuinka sopisimmekaan metsätielle yhdessä jumpsuttamaan. Työnnyit jopa sisääni sielä Halosen pimeimmässä nurkassa, onnekseni nyörini olivat niin tiukalla, että hetken puuskutettuasi luovutit ja hylkäsit minut kuin parin puhki nylkytettyjä lenkkitossuja.

Onnekseni kohtasin aivan ihanan miehen, Tupun, joka hellästi pehmeillä käsillään sai nyörini löyhemmäksi ja löyhemmäksi, kuitenkin niin että hän voi tuntea minut koko ajan ympärillään saadeen tukea ja lämpöä.

t.Skylon

PS. Siskojani asuu Tampereella, he ovat isompia mutta aivan saman näköisiä kuin minäkin. Välitän viestin.

Sinä kaunis punapää! kohtasimme ensi kertaa Halosen hyllyjen välissä ja se oli :057: ensi kopeloinnilla..Koittelin painosi,nostelin sinua hellästi kädelläni.ja tutkin tarkasti muotojasi. Valitettavasti tiemme erkanivat koska olit liian pieni minun tarpeisiini:embarassed:

Jäin kuitenkin kaipaamaan uutta kohtaamistamme ja etsinkin sinua nyt koko pääkaupunkiseudun alueelta?..Mikäli näet tämän tai joku muu palstalaisista niin ilmoitus tähän ketjuun ystävällisesti.

Tuntomerkkisi: Pun/ Valk. Kutsumanimi: Skylon Etunimi:Nike mittasi saisivat olla siis: koko 12 tai 12,5 yhteistä tietämme varten olen valmis panostamaan n.89 euroa ( lupasit itsesi minulle tuolla hinnalla siellä Halosen hyllyjen välissä) Etukäteen kiittäen ja yhteisiä syysrientoja toivoen ...:ashamed0001: p.s vaimo hyväksyy suhteemme

Arvelinkin että löytäisit sopivamman miehen itsellesi.Kiitos kuitenkin yhteisestä hetkestämme..Toivonkin nyt siis että tapaan siskosi samoissa merkeissä..täällä helsingissä mieluiten.

Tiedän, mistä voisit löytää tuon ihanaisen punapään! En ole aivan varma onko kyseistä laatua juuri sinulle sopivaa kokoa saatavilla, mutta voisin kysäistä jos olet niin kovasti punapään lumoissa ja vieläpä saanut vaimoltakin luvan vaihtoon! Olethan tyytynyt tähän asti eSpanjalaiseen kaunottareen, punapää tosin hänkin.

Saat siis käyttää kokonaista 89 euroa hetkiin punapään kanssa? Ja koko oli 12 eli US vaiko UK?

Malmin Prismassa törmäsin Punaiseen Karhuun, etunimeltään M2, muutama päivä sitten heitä oli vielä sankoin joukoin paikalla, mutta enää heitä tuskin kovin montaa on, kun menekki 69,90 hintaan on kova, myös heidän veljiään Sinisiä M2 oli muutama paikalla. Mutta tovin katseltuani totesin Niken vievän voiton :-) toistaiseksi... vai oliko se sittenkin Skyn valinta.

Arvelinkin että löytäisit sopivamman miehen itsellesi.Kiitos kuitenkin yhteisestä hetkestämme..Toivonkin nyt siis että tapaan siskosi samoissa merkeissä..täällä helsingissä mieluiten.

Nike Air Zoom Skylon (S/S 2008 Colour)

Hintaa tulis 84 eekua...sukat vielä kaupan päälle, kun lisäilee ne ensin ostoskoriin.

http://www.startfitness.co.uk/acatalog/MensNikeFootwearLightweight.html

Ite tilailin tuolta just Asicsen DS Racerit, eilen olivat ekaa kertaa jalassa.

Kokoa UK 11,5 (=US 12,5) näkyis löytyvän.

Oman punapääni löysin erään urheilukisan yhteydessä kuukausi sitten. Eikä ole mitään maksullista seuraa, ihan ilmaiseksi sain. Vähän niin kuin luontaisetuna. Ja näin meidän kesken voin kertoa, että on muuten aito punapää; punaista on ihan kauttaaltaan eikä vain jossain päässä... Täytyy kyllä sanoa, että on ihan täydellinen kymppi (koko). Oikea enkeli (XT Wings). :love0034:

Jaa niin vai hetkinen, sitä siivekästä oliota jonka väri oli punainen, ei sitä taidettukaan kutsua enkeliksi... :conf: