marsipaani Lähetetty 18. syyskuuta , 2008 Share Lähetetty 18. syyskuuta , 2008 Onkos muita menijöitä? Itse ilmoittauduin juuri ja ostin lentoliput (180 eur)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorian Lähetetty 18. syyskuuta , 2008 Share Lähetetty 18. syyskuuta , 2008 Mukana ollaan! Lennot ja hotellin varasin jo pari viikkoa siitten, ilmoittautumisen hoidin heti maanantaina. En ole vielä päättänyt juoksenko tosissani vai lähdenkö vain fiilistelemään. Pariisi on niiii-in ihana!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luumu Lähetetty 19. syyskuuta , 2008 Share Lähetetty 19. syyskuuta , 2008 Jeps, ilmottauduttu on! Tuo 35 000 osallistujaa tuntuu kyllä aika hullulta Tukholman vajaan 15 000 jälkeen, mutta fiiwis on kova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rollaattori Lähetetty 20. syyskuuta , 2008 Share Lähetetty 20. syyskuuta , 2008 Kiitos muistutuksesta, ilmoittauduin äsken, tarvitsenkin harjoitusmotivaatiota talveksi ja Pariisi sopii siihen hyvin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eras Lähetetty 1. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 1. lokakuuta , 2008 Itse ilmoittauduin sinne eilen. Hotellit ja lentoliput on vielä hommaamatta. Onko suosituksia mistä kannattaa ne hommata ? Onko kellään tietoa minkälaista siellä on juosta ? Pelaako huolto ? Onko juoksun jälkeen mitään (esim. suihkumahdollisuus) ? Ilmeisesti hotelli kannattaisi olla aika lähellä maalialuetta ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herra47 Lähetetty 1. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 1. lokakuuta , 2008 Etsiskele saman reissun 2008 -ketju. Siellä tekstiä. Gnothi Seauton kirjoitti reissusta perusteellisesti, ainakin blogissaan. Itse en ole siellä (vielä) juossut. Hyvää reissua! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnothi seauton Lähetetty 2. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 2. lokakuuta , 2008 Itse ilmoittauduin sinne eilen. Hotellit ja lentoliput on vielä hommaamatta. Onko suosituksia mistä kannattaa ne hommata ? Onko kellään tietoa minkälaista siellä on juosta ? Pelaako huolto ? Onko juoksun jälkeen mitään (esim. suihkumahdollisuus) ? Ilmeisesti hotelli kannattaisi olla aika lähellä maalialuetta ? Tuossa monta stooria viime keväältä. Lyhyesti; hieno kaupunki ja upea maraton. Huolto pelaa ja järjestelyt moitteettomat. Breakfast run -tapahtumaan kannattaa myös osallistua. Majoituksessa käytimme yellowstay.com -palvelua ja olimme tyytyväisiä - siihen päädyimme nytkin (kahden viikon matkaamme kaupunkiin). -gs Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsipaani Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Author Share Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Mites teillä lääkärintodistusten kanssa? Kävin lääkärissä ja se allekirjoitti sen todistuksen. Mutta en saanut mitään leimaa siihen. Nyt sitten olen tapellu järjestäjien kanssa kun ne ei hyväksy sitä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geococcyx californiaus Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Itse en ole vielä ilmottautunut kun odotin Lontoon maratonin arvontatulosta huonoin tuloksin. Kirjoittiko lääkäri sanasta sanaan kuten järjestäjien ohjeissa mainittiin? Itse kuvittelin sen esimerkiksi, mutta jos ovat noin tiukkoja, niin pitänee pyytää täsmälleen heidän haluamansa sanamuoto ja tietenkin leimojen kanssa. Venetsian maratonilla 2005 vaadittiin myös todistus, mutta loppuen lopuksi eivät välittäneet siitä tippaakaan, mutta ranskalaiset näyttävät olevan tiukempia Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsipaani Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Author Share Lähetetty 9. lokakuuta , 2008 Sanasta sanaan samalla tavalla kuin halusivat.. Siinä oli Stamp/signature. Senhän voi olettaa että kumpi vaan käy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murakami Lähetetty 18. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 18. lokakuuta , 2008 No niin, ilmoittautuminen kisaan on nyt sisällä, pitää vielä tuo lääkärintodistus toimittaa järjestäjille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terhir_o Lähetetty 19. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2008 Joku väitti että Pariisissa on paha juosta saasteiden takia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racerunner Lähetetty 21. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2008 Vakavassa harkinnassa itsellänikin huhtikuun Pariisin maraton. Osaako kukaan sanoa joko voittoaikojen tai omien kokemusten perusteella miten nopea ja tasainen reitti on kyseessä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogger Lähetetty 21. lokakuuta , 2008 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2008 Pitääkö huhut paikkaansa, että Pariisin maraton on jo täynnä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts