Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 37


hatapa
 Share

Recommended Posts

Motivaation haku jatkuu.

Liikuntaa vain:

Ti: sulkapalloa tunti

To: salibandya tunti ja illemmalla vr 2,5Km + VK 5,3Km vr 2,5Km pururadalla.

Perjantaina verenluovutus ja illalla nesteiden nauttimista. Taisi olla liikaa voltteja ku lauantai oli lievästi sanottuna paska olo...

Ensi viikolla lupaan alkaa treenaamaan taas, jotta en vaajakoskella tuota pettymystä joukkueelle.

Link to comment
Share on other sites

Ma PK 6 km

Ti VK 10 km

Ke PK 6 km

To VK 10 km

Pe lepo

La PK 6 km

Su lepo

YHTEENSÄ 38 km. Tuli todella kevyt viikko, matkustelu ja pitkät lennot vähän sotkivat. Piti eilen mennä lenkille, mutta kun hotellihuoneen odottelu vei neljä tuntia, pää ei kestänyt, vaan menin kaljalle. Seuraavat kaksi viikkoa pitäisi vielä juosta vähän enemmän, sitten kevennellään Vantaalle.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 4,0 km, 6,43/km, TE 1,2, 125(64%)132.

Ti: 15,9 km, 4,51/km, TE 4,2, 157(81%)172, josta 45:34, 10,0 km, 4,33/km, 165(85%)172.

Ke aamu: 4,0 km, 7,12/km, TE 1,8, 127(65%)145. Pururata.

ilta: 9,7 km, 5,18/km, TE 2,9, 146(75%)157.

To: Suunnistus, 4,3 km, 12,50/km, TE 3,8, 159(82%)185, Kitumäki, B-rata (kuljettu matka 6,2 km), pyöräily, yht. reilu tunti, suunnistusalueelle ja takaisin.

Pe aamu: 4,9 km, 5,45/km, TE 2,7, 142(73%)157. Pururata.

ilta: 5,1 km, 5,38/km, TE 2,3, 138(71%)156.

La: 20,3 km, 6,03/km, TE 2,3, 138(71%)153. Pururata.

Su aamu: 12,5 km, 5,48/km, TE 2,2, 135(70%)153.

ilta: Sähly, tunti.

Yht. 76,4 km, 7 h 17 min.

Tiistaina mainio kympin tasavauhtinen.

Link to comment
Share on other sites

...Toinen perättäinen totaalilepoviikko juoksun suhteen kuten oli tarkoituskin.

  • Ma GPP-treeni: 4 x voimatyöntö 7 x 35kg + 7 x leuat.
  • Ti GPP-treeni: tempaus käsipainolla: 3 x 3 x 21kg / käsi, tempausvala: 2 x 3 x 30kg + 3 x 35kg, maastaveto: 2 x 5 x 90kg. Loppuun 2 x 5 kierrosta farmarikävelyä (40kg + 32kg kahvakuulat kannossa) ja 2 x vatsapidot kuntopallolla.
  • Ke Lepo.
  • To GPP-treeni: tempaus käsipainolla saksaten: 2 x 3 x 21kg / käsi, työntöpunnerrus: 2 x 6 x 40kg, etukyykky: 1 x 5 x 50kg, 1 x 4 x 50kg. Loppuun 3 x 4 eri vatsapitoliikettä (á 60s) kuntopallolla ja 3 x kylkipidot (á 60s).
  • Pe Lepo.
  • La Lepo.
  • Su Lepo.

Juoksua n. 0km ja kolme GPP-treeniä. Pari kertaa pyörällä työmatkat. Jalat edelleen aika väsyneet, mutta ilmeisesti eCross ei pahentanut palautumattomien koipien tilaa kovasti, eikä siitä seurannut lisää vammojakaan. Seuraava viikko lomailua ilman juoksua, loman jälkeen taas pikkuhiljaa juoksukenkiä jalkaan jos fiilis on hyvä ja terveys kestää...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy