Jump to content
Juoksufoorumi.fi

13.9. Lauantai

Herra47
 Share

Recommended Posts

PK 6 km @ 6 min./km Westinin matolla Bangkokissa. Tylsistytti juosta sisällä, mutta ulkona täällä juokseminen vähän hankalaa. Illalla/yöllä Sydneyhin, jossa juoksentelen oopperataloa ympäri ihan ulkosalla, minkä töiltä ehdin. Hotelli siinä lähellä. Hyviä maratoneja tänään niitä juokseville!

En tiedä että itkeäkö vai nauraa. Lenkki meni ihan harakoille. Ecrossin jälkeen jalat oli vielä multijumissa, ja lisäksi onnistuin ryssimään vaatetuksenkin. Olis varmaan lyhyissäkin tarennut. Selittelyosastolle lisäisin vielä aika stressaavan viikon töissä, ja 5 lepopäivää maastojuoksun jälkeen. Tästä on lahjakkuus kaukana.

10,5 km / 1:06:30 / 6:20 min/km / avg. 150 !!! Sykemittari sekoili alussa, mutta aika liki varmasti oli oikeaa tuo avg. silti.

Muokattu
lepopäivät korjattu.

En tiedä että itkeäkö vai nauraa. Lenkki meni ihan harakoille. Ecrossin jälkeen jalat oli vielä multijumissa, ja lisäksi onnistuin ryssimään vaatetuksenkin. Olis varmaan lyhyissäkin tarennut. Selittelyosastolle lisäisin vielä aika stressaavan viikon töissä, ja 5 lepopäivää maastojuoksun jälkeen. Tästä on lahjakkuus kaukana.

10,5 km / 1:06:30 / 6:20 min/km / avg. 150 !!! Sykemittari sekoili alussa, mutta aika liki varmasti oli oikeaa tuo avg. silti.

Pantse olisko pari lepopäivee paikallaan??:snoopy:

Miepä panen tännekin pitkästä aikaa jotain.

Aamulla "juoksua" 9km.

Ja illalla työmatkapyöräilyä 30km. Huomenaamulla pitäis taas jaksaa veivata takaisin. Toivottavasti ei olis ens yönä kova pakkanen. Vaikka on mulla lämmintä vaatetta repussa matkassa.

Mutta itse asiaan. Tuli tuossa pyöräillessä yhtäkkiä kamala pelko, että mitä sitä tekis jos hirvi tulis yhtäkkiä eteen. Siis ihan tosi. Pyöräilin suht lujaa mäkeä alas ja yhtäkkiä alkoi kamalasti pelottaan, että jos sieltä metästä tuleekin hirvi.

Kaikkea sitä miettii..

Ja vielä kun tässä rupattelutuulella olen niin jatkan lisää. Mie muka luulin, että mie lujaakin poljen. Mutta mitä sitä hulluja. Suih vain ja nuori sälli pyöräili minut ohi mummopyörällä. Siis aatelkaa, mulla hienosti lukkopolkimet ja peffa pehmustettu ja muka niin oikean pyöräilijän näköinen. Tämä sälli ruostuneella pyörällä lahkeet lepattaen painu ohi.

Siitäs sait kurpparukka. Ihan oikein sulle.

Hyvää ja kaunista lauantai-iltaa kaikille.