Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaisaniemi juoksu 14.9

Recommended Posts

http://www.tul.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=264

Terve. Onko muita tulossa huomenna Kaisaniemen kentälle. Itse ajattelin käydä kirmaamassa 25km.

Kaisaniemen juoksusta mukavia muistoja 3 vuoden takaa, pääsin oikein palkinnoillekin (sarjani 3. , 4 osanottajaa :) ) . Kyseessä siis perinteinen lähes 80 kertaa järjestetty tapahtuma, nykyään kuitenkin suhteellisen pienimuotoinen tapahtuma, mutta se ei tunnelmaa pilaa.

Landor, tulkitsen että viestisi oli jo osallistumis lupaus ja tietenkin 25km eli viivalla nähdään. Parkkipaikoista en ole aivan varma, mutta uskoisin että siihen ravintola Kaisaniemen (vai mikä se oli) eteen voisi saada auton parkkiin. Suomi-Saksa matsissa saatu 1 parkkisakko riittää tälle viikolle.

Tällä hetkellä ei ole mitään killerikolotuksia. Viimeaikoina vihotellut vasen nivunen ärtyi tänään kympin kohdilla, mutta lepokolotusta ei ole. Muutenkin vaiva on ollut sen sorttinen, että matkalla se ilmaantuu, saattaa rauhallisempaa menoa kestääkin.

Ilmeisesti fiksumpaa suunnitella julkisten käyttöä.

Maraton vauhtinen, tai ehkä maratonvauhtista hiukan reippaampi, Kaisaniemijuoksu takana. Aikaa meni 1:59.30 Avg 173. GPS mittasi matkaksi 24,6km jolloin keskivauhdiksi tulisi 4:52/km(toivottavasti polar mittasi väärin ja matka olisi ollut tasan 25km)

Kierrokset seuraavasti

1. 14:56 avg 171
  2. 14:40 avg 173
  3. 14:46 avg 171
  4. 14:50 avg 171
  5. 15:09 avg 170
  6. 15:07 avg 172
  7. 14:54 avg 181
  8. 15:07 avg 179
Karppa1:n kanssa taivallettiin alussa n.3 kierrosta, jolloin mies sain yhtäkkiä hirveät menohalut ja hävisi horisonttiin alta aikayksikön. Lopussa perseen jumiutumisen takia Karppa hiljensi vauhtia joten sain hänet 2 km ennen loppua kiinni josta mentiinkin sulassa sovussa maaliin saakka. Landorin kanssa vaihdettiin muutama sana matkalla, Jampan kanssa ei paljoa ehtinyt matkalla jutella, sen verran vauhdikkaasti hän meni ohi ennen kuin olin edes puolimatkassa > Yleisen sarjan ylivoimainen voittaja muuten. Itse olin M35 sarjassa 3., luvatut tavara palkinnot oli vähän niukanlaiset :) = heijastin liivi. Mutta eihän tätä palkintojen takia harrastetakaan.