Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 36


Mara.S
 Share

Recommended Posts

Ma: VL 10.2 km, 5:53/km, 130 (72%)

Ti: TV Kevyt 10.5 km, 6:20/km, 118 (66%)

Ke: TV Rento 13.5 km, 5:19/km, 142 (79%) + vr 2*2 km

To: TV Kevyt 10.5 km, 6:24/km, 115 (64%)

Pe: Lepo

La: TV Reipas 10.0 km, 46.33, 4:39/km, 156 (87%) + vr 1 km & 2*20 min pp. Näin kovaa Jääskeläinen juoksuttaa. Syke olisi saanut olla 5 pykälää ylempänäkin, mutta sitä ukko ei olisi kestänyt.

Su: Pitkis 3:00, 25.2 km, 7:08/km, 108 (60%). Toisaalta sitten pitää mennä näin hitaasti.

Yht. 84.2 km, kova viikko. Tosi hyvä viikko.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

...Liki totaalilepoviikko juoksun suhteen kuten oli tarkoituskin.

  • Ma Lepo.
  • Ti Lepo.
  • Ke GPP-treeni: Yhden käden tempaus 2 x 5 x 16kg + 5 x 18,5kg. Tempausvala harjoittelua + 3 x 3 x 20kg. Lopuksi tabata-soutua: 8 x 20s soutua +10s lepoa, 50 heilautusta kahvakuulalla (20kg), sitten 4 x 20s soutua + 10s lepo, 25 heilautusta kahvakuulalla (20kg) aikaa paloi: 11min.
  • To Lepo.
  • Pe GPP-treeni: Etukyykky: 3 x 5 x 45kg, yhden jalan maastaveto 3 x 5 x 21kg. Loppuun 3 kierrosta: 10 x puolikuu (20kg kahvakuulalla) + 15 x burbee. Aikaa paloi 5.29.
  • La Lepo.
  • Su juoksu: eCross 17,5km VK.

Juoksua n. 17,5km ja pari GPP-treeniä. Alkuviikko kuin puujaloilla kävelyä; jalat vuorijuoksun jäljiltä pahasti tukossa ja kipeät. GPP-treenien ja ahkeran foam rollauksen myötä sain jalkoihin kuitenkin vetreyttä sen verran että päätin lähteä tavoittelemaan eCross:issa huonointa aikaani koskaan jotta osallistumisjatkumoni tapahtumassa ei katkeaisi. -Tavoite jäi saavuttamatta: hölkkäsin vasta 2. surkeimmain aikani ao. tapahtuman historiassa jääden n. 10min enkastani. Vasen polvitaive ja oikea lonkka kipuilivat juoksun aikana varsin pahasti. Saapa nähdä paljonko tein hallaa palautumiselleni tälläkin typeryydellä. Ensi viikkokin kulunee juoksun osalta liki täysin lepäillen, kohtuullisia voimatreenejä ja työmatkapyöräilyä on kuitenkin tarkoitus harjoittaa jotta pysyy järjissään.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 7,1 km 6:08/km AVG 122 MAX 145

Ti: vr 1,8 km 6:39/km AVG 102

6,0 km 4:25/km AVG 140 MAX 149

pal 0,4 km 6:34/km AVG 114

Yhteensä 8,2 km.

Ke: 7,0 km 5:18/km AVG 124 MAX 134

To: vr 0,9 km 5:43/km AVG 109 MAX 130

4,5 km 4:42/km AVG 136 MAX 145

pal 1,6 km 5:31/km AVG 121 MAX 131

Yhteensä 7,0 km

Pe: 30 min kuntopyöräilyä

La: Kaksin käsin kaljaa ja konjakkia

Su: 12,2 km 5:29/km AVG 126

Viikko yhteensä 41,5 km.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 4,0 km, 7,47/km, TE 1,3, 119(61%)130. Pururata.

Ti aamu: 9,0 km, 5,46/km, TE 2,2, 135(70%)146.

ilta: Kävely, reilu 2 h.

Ke: 9,2 km, 5,48/km, TE 2,8, 141(73%)165. Pururata.

To: Suunnistus, 5,0 km, 18,30/km, TE 3,7, 157(81%)184, Touruvuori, B-rata. Pyöräily, suunnistuspaikalle ja takaisin 1:15.

Pe: Lepo.

La: 25,6 km, 6,00/km, TE 2,9, 143(74%)161. Pururata.

Su aamu: 4,1 km, 6,27/km, TE 2,1, 133(67%)159, kävely, 1h (sisälsi puolukoitten poimintaa, 4,7 km, 6,34/km, TE 1,6, 122(63%)142.

ilta: Sähly, 1 h.

Yht. 56,7 km, 5 h 50 min.

Viime viikolla lidleillä juostu puolikas jumitti mukavasti pohkeita, oikea pohje ei koko viikkona toennut täyteen iskuun.

Maanantaina kokeilin, että pystyykö pururadan jyrkimmätkin kohdat hölkkäämään ylös alle 130:n sykkeillä. Onnistui ihan helposti, mutta olihan se aika tikkaamista (hitaimmillaan 11-12 min/km), 130 tuli mittariin loivassa mäessä, kun en ajatellut isomman hidastelun olevan tarpeen.

Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo

Ti: 19,6 km

Ke: 26,0 km

To: 8,8 km

Pe: 12,4 km

La: 13,7 km

Su: 8,0 km

Yht: 88,5 km

Iloisen oloista juoksua. Viikolla oli mahdollisuus tutustua eri juoksumaastoihin ja varsinkin Itä-Suomen vaaramaisemat sykähdytti mieltä kun kipuamisen jälkeen sai aina ihastella Pielistä.

Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: lepo

Ke. 8 km 5.53/109 J/K

To: 10 km 5.32/118

Pe: 5 km ver, väliin 4*150 m, 5.20/- + voima salilla 56. min.

La: 12 km 5.56/112

Juoksua yhteensä 35 km, aikaan 3.20

Torstaina alkoi juoksu tuntua jo kohtalaiselta, ja menin Perjantaina salille tekemään viimeisen voimatreenin, kevyehkönä. Se kuitenkin palautti seuraavana päivänä aika tanakan umpijumin takas, joten Lauantai-iltana otin kaapista pullon punkkua (ja toisenkin myöhemmin), kun oli Pirttihirmukin sopivasti RuÃ¥tsissa koranäyttelyreissussa, ja sain juoda joka ikisen pisaran itse, ja jätin Sunnuntaina juoksuhommat huonokuntoisemmille jäsenille. Hyvää teki. Ja oli.

Link to comment
Share on other sites

Ma-To: 10km PK/päivä

Pe: räkätaudissa

La: kevyttä pallon potkimista reilu tunti

Su: Sulkapalloa tunti + alku/jälkilämmöt n.20min pyörällä/soutaen.

Ihan hyväntuntuista treeniä, polvet on vieläkin hiukan tönkköinä MasUn jäljiltä mutta muuten jalat ovat yllättävän virkeät :smiley:

Juksua yhteensä 40km.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy