Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kokemuksia Move!:sta


roadrunner

Recommended Posts

Tuossa uudessa Juoksijassa taas oli move!:sta juttua.

Päädyin tilaamaan itselleni tuon nettivalmentaja palvelun.

Kuinka nopeasti tuon palvelun saa käyttöön, kysellänkö siinä tarkemmin taustoja tms.

Kuinka intensiivistä palautetta rahoillaan saa? Annetaanko kerralla koko kauden ohjelma vai tuleeko kulloisenkin kehityksen/ kehittymättömyyden mukaan esim. kuukauden setti?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Enpä tarkalleen muista kauanko meni. Olisko viikon ottanu. Ohjelma tulee sen mukaan, mitä tietoja itsestäsi annat. Eli tavoitteet ja paljonko haluat treenata, taustat jne. Ohjelma on sinne asti minne tavoitteen laittaa ja jos tavoite on vaikka alkukesästä, niin loppukesän tavoitteeseen saa taas uuden ohjelman.

Palautteita saa, kun kysyy. Itse käytän sähköpostia, tosin harvakseltaan kyselen. Lyhkäsiä vastauksia tulee, mutta aina se vastaus sieltä tulee. Muita ryhmälenkki yms. toimintoja en ole kokeillut, toimiiko ne. Ohjelma tulee sitten olemaan luultavasti löysän tuntuinen, että siihen kannattaa varautua.

Minulle tuo systeemi passaa. Saan ohjelman rungon ja siten suuntaviivat harjoitteluun. Tuohan se turvallisuuden tunnetta, ei tarvi arpoa niin paljoa, onko harjoittelu järkevää vai ei.

Link to comment
Share on other sites

Toisiaan Move! -nettivalmentajan on Juoksijan tilaajien käytössä maksutta ja ohjelmiin pääsee käsiksi heti. Movesta löytyy puolikkaalle ja varsinkin maratonille varsin pätevät ohjelmat (testattu yli 1000 harrastajalla). Ohjelmien periaatteena on ns. "vähintään tämän verran" eli harjoitusmäärät ovat varsin maltillisia. :tietokone

Sub4

Link to comment
Share on other sites

Tilasin juoksija-lehden tammikuun alussa kestotilauksena. En ole vielä nähnyt enkä kuullut siitä juoksija-kortista, jonka avullä pääsisin myös nettipalveluja käyttämään. Sähköpostilla olen yrittänyt kysyä lehden toimituksesta, mutta eivät ole vastanneet. Muistatteko, miten kauan meni, että saitte kortin sen jälkeen kun lehden tilaus oli tehty?

Link to comment
Share on other sites

Tilasin juoksija-lehden tammikuun alussa kestotilauksena. En ole vielä nähnyt enkä kuullut siitä juoksija-kortista, jonka avullä pääsisin myös nettipalveluja käyttämään. Sähköpostilla olen yrittänyt kysyä lehden toimituksesta, mutta eivät ole vastanneet.

Et tarvitse ootella sitä korttia nettipalveluja varten. Kortinnumero/salasana löytyy osoitteesi yhteydessä (numerosarja ennen nimeäsi)

Käyttäja tunnuksesi on nimesi (sukunimi ensin)

Link to comment
Share on other sites

Katoppas tosiaankin. Minullakin Juoksija-lehden kestotilaajana on mahdollisuus käyttää ilmaiseksi harjoitusohjelmaa. Valitsin sellaisen haasteellisen ohjelman ja ihan järkevältähän se vaikuttaa. Täytynee kokeilla. Tietenkin mulla fyysinentyö hiukan sotkee rytmitystä. :innostunut :kitara

Kiitokset Karpalle vinkistä. Löytyihän sieltä minullekin sopiva ohjelta. Oli mukava huomata, että onhan tässä ollut suhteellisen hyvin oikeilla jäljillä tavoitteisiinsa nähden. Kyllä tämä motivaatio tästä taas...

Link to comment
Share on other sites

Mie olen myös tuota valmista ohjelmaa katellut (kuten myös sitä maratonkirjan ohjelmaa). Hohhoijaa, menee nääs katseluksi koko homma kun ei oikein aikataulut nappaa.

Olen siihen liikuntakalenteriin laittanut, mitä olen tehnyt ja siinä sitten näkyy, mitä pitäis tehdä.

Ei mee kyllä putkeen täällä nämä hommat.

Muoks. kevyet pitäis mennä 6min/km. Niinpä. Tuolla lumihangessa (siis uuden kaupunkimme hyvin auratuilla kävelyteillä) kun yrittää mennä sillä vauhdilla, se on jo kyllä kovan puolella.

Tulis jo kevät ja alkais nuo lumet sulamaan ja ilmat lämpenemään. Oli tooooosi kyllästynyt tähän talveen.

Link to comment
Share on other sites

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy