Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vantaan maratonille osallistujat

pietari
 Share

Recommended Posts

• Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ujo ja sisäänpäinkääntynyt Hra47 yrittää löytää paikalle. Pietarin vinkki oli niin tarkka, että siitä ei voi erehtyä edes tällainen maatiainen ;) "Yläkatsomon ylin rivi urheiluhallissa" varmaan löytyy, kun on siellä Vantaalla. Etsiskelen tulevat ennätystenmurskaajat, mikäli ryhmämme on paikalla ajoissa. Ryhmän koostumus rakentuu lähempänä.

Paikalle olis tarkoitus tulla kannustamaan, pyörällä jos on hyvä keli.

Pantse täytyy kannustaa nyt alle neljän tunnin aikaan ja Jokke lupasi täräyttää alle 3.20. Muita tuttuja tietysti myös kannustan tasapuolisesti.

Heh, huumorimiehiä tuo Junnu. Aikookohan mies kyyditä mua fillarin tarikalla vai mistä moinen aikaspekulaatio??

Juoksemaan olen kyllä tulossa ja jopa ennätys mielessä, mutta 3.20 ei ole realismia vielä tällä kertaa.

Heh, huumorimiehiä tuo Junnu. Aikookohan mies kyyditä mua fillarin tarikalla vai mistä moinen aikaspekulaatio??

Juoksemaan olen kyllä tulossa ja jopa ennätys mielessä, mutta 3.20 ei ole realismia vielä tällä kertaa.

Heh. Ei sitä tiedä kuule vielä Jokke miten kevyesti askeleesi kantaa. Tosin omakin suoritus on vielä kovin kovin arvoitus, mutta harvahan sitä etukäteen aikaansa tietää paitsi ehkä jänöset ;)

Se oliskin turhan helppoa, jos etukäteen voisi tilata sopivan ajan. Uskon kyllä Pantsen tiputtavan tarvittavat sekunnit ja aika painuu alle neljän tunnin.

Omista maraodotuksista paljastettakoon sen verran, että ennen kuin Junnu seuraavan kerran etes harkitsee maralle treenaamista, niin mun pitää kuulemma ensin juosta 3.29.20 tai paremmin. :039: Että siinähän sitä on hyvä tavoite Vantaalle.

Taitaa jäädä tapaaminen tälläkin kertaa (viimeksi kiitos pitkän naisten vessajonon), kun tajusin juuri, että puolikashan lähtee täysin eri aikaan kun maraton.

Eli maratoonarit ovat juosseet jo maaliin ja virkistäytyneet, siinä vaiheessa kun meikäläinen vasta valmistautuu matkaan.

Ketkä muuten seppolaisista olivat puolikkaalle tulossa? :detective: