Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Finlandia 2008 kokoontumiset/kimppakyydit

mage
 Share

Recommended Posts

Onko suunnitteilla kokoontumista ennen maratonia (missä/milloin) eli miten viime vuonna homman hoiditte ? Kalenterin mukaan meitä on 26 tulossa, joten olisi keltanokkana mukava nähdä teitä livenäkin...

Tällä hetkellä olen itse menossa ilmeisesti jo perjantaina Jyväskylään, mutta varuiksi kyselen, onko pääkaupunkiseudulta yhteiskyytejä suunnitteilla ?

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viime vuonna yritimme kokoontua sinne Paviljongin aulaan, mutta se oli huono paikka, kun siellä olivat ne messut ja paikat täynnänsä väkeä.

Pitänee katsoa keliä lähempänä, jos pääsisimme ulos koolle.

Itse taidan tulla paikalle joko linja-autolla tai jonkun kyydillä. Juoksun jälkeen menen nimittäin sinne akillesjännetutkimukseen ja kun se on juuri sillä puolella kaupunkia, missä itse asun, niin tuskin enää sieltä palaan Paviljonkiin.

Onko suunnitteilla kokoontumista ennen maratonia (missä/milloin) eli miten viime vuonna homman hoiditte ? Kalenterin mukaan meitä on 26 tulossa, joten olisi keltanokkana mukava nähdä teitä livenäkin...

quote]

Kovasti paljon enemmän jutun juurtahan sitä löytyisi varmaan tapahtuman jälkeen. Palauttavien ääressä? :icon_pidu:

Heitän tähän ehdotuksen:

Aurinkoisen sään sattuessa tapaaminen klo 12. siinä Messutorilla hissin oven tienoilla, mistä hissi nousee ratapihan yli Matkakeskukseen johtavalle kävelysillalle.

Kehnommalla kelillä sisätiloissa.

Lokaalina sinulla on parempi näkemys kuin useimmalla meistä. Asia on :thumbsup: minulle

Heitän tähän ehdotuksen:

Aurinkoisen sään sattuessa tapaaminen klo 12. siinä Messutorilla hissin oven tienoilla, mistä hissi nousee ratapihan yli Matkakeskukseen johtavalle kävelysillalle.

Kehnommalla kelillä sisätiloissa.

Entäs pilvinen sää? Onko se kehnompi kuin aurinkoinen? :064:

Voisiko maran juoksijat pitää pienen kokoontumistauon samassa paikassa klo 14:30 eli varttia ennen puolikkaan lähtöä....?

Pojalla on koulupäivä ja mun pitää olla klo 11-12 lasten ongintapaikalla Lohikoskella eli tapaaminen jää väliin.

Kovin en ehdi jäämään jälkipeleihinkään sillä klo 17:00 vietetään pojan synttäreitä. Tuo onkin ainut paine eli että juoksen niin nopeasti että olen suihkunraikkaana klo 17:00 synttäreillä.

Kuinka moni tulee puolikkaalle ja onnistuisiko tapaaminen samassa paikassa esim 14:15?

Voisiko maran juoksijat pitää pienen kokoontumistauon samassa paikassa klo 14:30 eli varttia ennen puolikkaan lähtöä....?

Pojalla on koulupäivä ja mun pitää olla klo 11-12 lasten ongintapaikalla Lohikoskella eli tapaaminen jää väliin.

Kovin en ehdi jäämään jälkipeleihinkään sillä klo 17:00 vietetään pojan synttäreitä. Tuo onkin ainut paine eli että juoksen niin nopeasti että olen suihkunraikkaana klo 17:00 synttäreillä.

Kuinka moni tulee puolikkaalle ja onnistuisiko tapaaminen samassa paikassa esim 14:15?

Minä olen tulossa puolikkaalle ja mulle käy tuo paikka ja aika klo 14.15.