Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Suopotkupallo

Massey Ferguson
 Share

Recommended Posts

Ilmoittautumisia on tosiaan niin paljon, että nyt voi jo olla myöhäistä. Ainakin me työporukalla jäätiin ilman paikkaa viime vuonna, vaikka ilmoittautuminen oli alkanut vasta pari viikkoa aiemmin. Vahingosta viisastuneena ilmoitin tänä vuonna työporukan heti samana päivänä, kun ilmoittautuminen alkoi. Saas nähdä nyt, päästäänkö rämpimään suolle:lipsrsealed:

Sinähän voisit kipparoida joukkuetta Stuta? otatko tommosen "nakin"? Voidaanhan me mennä veivaamaan johonkin muuhunkin turnaukseen tai pelata vaikka haastematseja eri porukoita vastaan?Jahka saadaan vaan jengi ensin kasaan:)

Mä olen tässä kokeillut miten helppoa on kerätä 7 eri seurasta SM-40 kisaan porukkaa keskelle heinäkuuta karsintaan ja tuplasti porukkaa lopputurnaukseen. Paniikkia, stressiä, menetettyjä yöunia, aivan überkäsittämätöntä voittajan fiilistä ja reilusti yli 200 puhelua. Taustalla joku 15 vuotta futisjengin hallituksessa josta varmaan 10 v pj.

Tollanen suoturnaus menee näillä opeilla ihan vasemman käden pikkusormen kynnellä. Ilmoita sä meidät Pietari, niin hoidan loput. Nyt on henkinen keskittyminen aika vahva SM-lopputurnaukseen + viikko siitä esittelemään alihankintamessuille. Ei oikein lisää huolehdittavaa jaksais ottaa tässä kuussa.

Taidetaan olla maantieteellisesti liian hajallaan?..kiva aatoshan tuo kumminkin oli:)

Höpsistä. Tää on vaan demokraattisempaa kun kovin monella ei ole kotikenttäetua. Paikahan on maantieteellisesti aika keskellä Suomea. Tuohan olisi monelle kovemmallekin urheilijalle erittäin hyvä kuntoleiritys.

Aloin jo mielessäni kehittämään joukkuettä palstalaisista ja ajatus alkoi tuntumaan oikein, oikein hyvältä. Pari vanhaa futaajaa ja liuta armottomia raastajia jotka otavat homman happotreenimielessä, niin oltaisiin lähellä mitalipelejä.

Tai sitten ihan vaan kevyttä hauskanpitoa yhdessä. Mulle sopii molemmat.

Joka tapauksessa löysin vihdoinkin ketjun jossa voi käyttää tätä hymiötä: :washing:

Mietin hetken ja aattelin, että nää hommat ei onnistu kumminkaan kun sopivalla hölmöilyllä. Ensin ilmoittaudutaan ja sitten aletaan kasaamaan joukkuetta. Mulla on kuitenkin melkinen verkosto porukkaa täällä päin josta saadaan tarvittaessa vahvistusta. Olisi kiva kuitenkin saada oma seppolan joukkue kasaan.

Mailasin Kimmo Kyhälälle ja kysyin olisko yhdelle sekajoukkueelle tai harrastejoukkueelle tilaa.