Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Flunssankarkoituskeino päivää ennen!?!

Share

Recommended Posts

Meillä on kunnon munkkitippahöyryt kotona paraikaa. (kaksi hcm:lle lähtijää)

Mulla on ollut kurkku karhea alkuviikosta lähtien ja miehellä alkoi tässä juuri ennen h-hetkeä. Toinen lapsukaisista myös..

Munkkitippoja veteen sekoitettuna kurlaten, munkkitippoja raakana, carmolis-karkkeja imeskellen. Ibumaxia lisäksi. Siinä miun vinkit.

Raakaa valkosipulia 3-5 kynttä päivässä. Tahoaa parhaiten jos syöt palanen kerrallaan huolellisesti pureskellen, jotta ehtii vaikuttaa limakalvoilla. Väittävät valkosipulin olevan luonnon oma antibiootti. Teidä sitten mutta ainakin plasebovaikutus on valtava.

Tuosta on vielä sekin etu, että kukaan ei tule enää kymmentä metriä lähemmäs tartuttamaan lisää pöpöjä.

olen saanut jo kolme kertaa tänä kesänä pöpön pyörtämään. Eli Auringonhattu-uutetta suoraan kurkkuun kumottuna pari kolme tippaa ja monta kertaa päivässä. Ei ehkä ihan käyttöohjeissa:018: näin lue mutta toimii! Sitten lisäksi 4 kertaa päivässä huuhtelin/kurlasin kurkkuani suolavedellä. Tähän vielä 2 Panadolia 2krt päivässä. Ja pöpö katosi, simsalabim!

Terve hiipivä tiikeri! Edellä olet saanut jo hyviä ohjeita. Jos nyt vielä luet ennen nukkumaan menoa ja kaapissa on jotain flunssalääkettä, voisit ottaa puolikkaan. Se helpottaa nukkumistakin.

Ja huomenna: Jos ei ole kuumetta niin mukaan vaan.

Ja kun pääset maaliin niin olet ainakin iloinen.

No tämä tulee tikrulle myöhässä, mutta kerrompa kuitenkin. Silloin, kun tuntuu että alkaa tauti iskeä, vilun värinöitä, peruna kurkussa ja muuta oiretta, olen käynyt reippaalla lenkillä. Ei pitkä, mutta kunnon hien irroitus.

Reipas liikunta kun stimuloi elimistöä kaikella tavoin, niin ilmeisesti myös luontainen puolustusmekanimikin saa lisäpontta siitä. Näin olen muutamia kertoja saanut alkavan taudin stoppaamaan.

Pelkkään kurkkukipuun olen popsinut yhden valkosipulin kynnen tikkarin tapaan, pikku hiljaa nakertaen. Toimii ja siivoaa kurkun.