Holle Lähetetty 13. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 13. elokuuta , 2008 Mukava tapa kehittää nopeutta sekä suunnistustaitoja. Onko palstalla lajista kiinnostuneita? Itse kisasin keväällä ekan kisani ja koukussa ollaan... http://www.lenkkivihko.fi/holle/eka_sprinttisuunnistukseni Pari lajivinkkiä.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
niilos_mc Lähetetty 14. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 14. elokuuta , 2008 Sprinttiä pääsee harjoittelemaan Mäkelänrinteen(helsinki) maastossa ens keskiviikkona 20.8. lisäinfoa pihkaniskat.fi. Laji on todella nopeatempoista, olen joskus juossut muutaman sprintradan ja todennut omat jalat liian hitaiksi pysyäkseni lähelläkään kärjen tuntumaan. Kärki ainakin menee kuin city puput, lujaa ja täysillä, mutta ihan mukavaa vaihtelua se on metsässä rypemiseen. Hyviä vinkkejä tuossa youtube videossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutri Lähetetty 14. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 14. elokuuta , 2008 Varsinaista sprinttiä olen kokeillut tasan kerran ja tykkäsin kyllä. Tosin kartan mittakaava meinasi tehdä tepposet siinä vauhdin hurmassa... Korttelisuunnistushan on aika samantyyppistä, vaikka radat sprinttiä pidempiä ovatkin ja käytössä useimmiten kymppitonnin kartta. Minä teen talviaikaan kovat juoksuharjoitukset melkein pelkästään korttelisuunnistuksen yhteydessä ja lisäplussana tulee tietysti tuo suunnistustreeni. Sitä kun ei ole koskaan liikaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts