Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ke 13.8.


cone
 Share

Recommended Posts

Punttisalilla lämmittelyksi soutua 20 min

+ Kuntopiiri kekivartalolle ja jaloille sekä vähän yläkropalle 40 min

+ 10 min matolla: kävelyä ja juoksua jyrkimmällä mahdollisella kulmalla (pohjetreeni) ja loppuun 2-3 min spurtti tasaisella

+ nopeat palauttavat venytykset kaikille päälihasryhmille 5 min

+ 20 * 50 m uintia josta 6 kpl potkuja ja 5 vaparia vähän reippaammin.

Link to comment
Share on other sites

Torstai ja perjantai menivät kunnon kuumeessa. Lauantai ja sunnuntai olivat kuumeettomia ja huokaisin jo helpotuksesta, kunnes maanantaina kuume nousi uudelleen ja diagnoosiksi poskiontelotulehdus. Nyt on meneillään 3. päivä antibioottia ja ekaa kertaa on semmoinen olo, että ehkä tauti sittenkin hellittää.. Posket ovat kuitenkin raskaat ja keuhkoputkessa kutittelee, eli eipä taida tämä tyttö tällä viikolla päästä treenaamaan...:shithappens:

Teille muille hyviä treenejä, sää tuntuu aika optimaaliselta ainakin täällä lounaisrannikolla!

T: Leenu

Link to comment
Share on other sites

Hieronnan jälkeen oli vielä lihakset palautumisvaiheessa, joten hieman raskasta oli hölkätä. Lisäksi kokeilin paksumpia juoksusukkia uusissa Glycerineissä. Ei oikein napannut, sillä hiertää pikkuvarvasta aika ikävästi. Pitäisi joko teipata se varvas tai sitten juosta mara vanhoilla tossuilla, jossa ei pahemmin vaimennusta enää ole. Vaikea ongelma.

4.740 km / 32:15 / 6:48 min/km

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy