Jump to content
Juoksufoorumi.fi

6.2

kurppa
 Share

Recommended Posts

Korkkaanko tosiaan viikon?

Aamulla oli 35 astetta pakkasta ja epätoivoissaan jo mietin, että olenko ainoa, joka haaveilee naruhyppelyllä maratoonille.

Mutta ilma armahti ja pakkanen laski.

15 kilometriä 1h 40min avg138. Mukavaa ja leppoisaa. Jos tämä tästä.

Ai niin naiset. kaloreita kului yli 800. Nyt vois vetaista ison karkkipussin keveästi :hehe :popcorn

Mutta olen tiukkana.

Nyt suihkuun ja töihin. Hyviä öitä

Kurppa; jep kyllä tolla yhdeksällä sadalla saisi aikast jumbopussin. Mutta ole nyt tiukkana vaan ja esimerkkinä meille muille.

Eilisen pakkaslenkin jälkeen olin ihan varma, että uskallaudun ulos tänäänkin. Ehei, jänisti sittenkin... mutta naisten kuntojumppaan menin, ja hyvähän sekin on, paljon sellaista mitä en ikinä saisi itse tehdyksi, niinkuin jotain selkälihaksia ja venyttelyjä.

9,0 km, 5:39 min/km, avg. 152

Vielä PK:n puolella keskisyke mutta menohaluja riittää melkein yhtä paljon kuin pakkastakin. :innostunut

Alussa oli reidet hieman tukkoiset eilisestä lenkistä mutta vertyivät kun pari kilsaa sai alle.

:antautuminen Sais hieman lauhtua ilma ettei tarvis pukeutua eskimoksi aina kun lenkillä mielii.

Kävin vähän herättelemässä kankeita koipiani myllyssä. Tuloksena oli 6km kiihtyvällä vauhdilla 4.15-3.56. Keskisyke oli melko korkea 165. Oli tukkoista, mutta sen ymmärtää. Olin nukkunut viime yönä alle 5 tuntia, enkä ole pahemmin harjoitellut muutenkaan viime aikoina. Verryttelin alkuun ja loppuun 2km.

Palauttava PK - 5,9 km (6:40/km) - avg 141, max 169 (3 x 150 m reippaat kiihdytykset lopussa).

Palauttelun kanssa oli vähän niin ja näin, koska univelka painoi aika lailla...oli tosin ihan itseauheutettua laatua SuperBowlin ääressä. Sykkeet pysyivät silti yllättävänkin alhaalla.

Jäänyt hieman kirjoittelu, kun ei ole kunnon lenkkejä tullut tehtyä..pakkanenkin taas ollut kiusana 20-30 astetta. Nyt onneksi lämpenee.

Mutta asiaan..taas on ilmeisesti tulehdusta tullut tuohon rintalihakseen tmv. Fysioterapeutin kanssa tänään sitä pohdimme ja ottaa asiasta selvää ortopediltä. Koetan liikkua, mutta tuo inhottava ja äkillinen vihlonta ei kyllä kovin innosta.. ehkä tämä tästä kuitenkin!

Tänään siis lepoa.