Guest Rekisteröimätön Lähetetty 5. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 5. elokuuta , 2008 Enpä ole vielä ensimmäistäkään maratonia juossut, HCM 2008 täältä tullaan... Yleisesti sanotaan, että 2kk olisi vähimmäisaika maratonista palautumiseen ennen seuraavaa. Nyt ei puhuta näistä kovemmista tekijöistä vaan melko aloittelijoista. Miten kauan teillä meni ekan jälkeen aikaa seuraavaan maratoniin? Luuletteko, että 1,5kk riittäisi? Yhden puolikkaan olen juossut tänä vuonna (tai yleensäkään ikinä), se meni aikaan 1:42. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leewi Lähetetty 5. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 5. elokuuta , 2008 (edited) Mun juoksu-ura: Juoksun suhteen melkoisen kylmiltään pääkaupunkijuoksulle syksyllä-07 kaverin painostuksesta, aikaa meni 1.55. Forssassa eka mara kesäkuussa -08 3.33 (bajamajaa ja muuta hankaluutta) ja nyt hcm:lle "virallisena" tavoitteena 3.20, mutta ajatus on tuosta kyllä kiristää löysiä pois. Noissa on siis pari kk väliä, vähempikin tuntuisi riittävän (näin ennen juoksua spekuloiden ). Muokattu 5. elokuuta , 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 5. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 5. elokuuta , 2008 Enpä ole vielä ensimmäistäkään maratonia juossut, HCM 2008 täältä tullaan... Yleisesti sanotaan, että 2kk olisi vähimmäisaika maratonista palautumiseen ennen seuraavaa. Nyt ei puhuta näistä kovemmista tekijöistä vaan melko aloittelijoista. Miten kauan teillä meni ekan jälkeen aikaa seuraavaan maratoniin? Luuletteko, että 1,5kk riittäisi? Yhden puolikkaan olen juossut tänä vuonna (tai yleensäkään ikinä), se meni aikaan 1:42. Jos maltat juosta nuo molemmat marat n. 6 min/km vauhdilla niin hyvin menevät. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamuelS Lähetetty 6. elokuuta , 2008 Share Lähetetty 6. elokuuta , 2008 Minulla ensimmäisen ja toisen maratonin väliä oli vain 3 viikkoa (tarkaan ottaen päivää vajaa). Kummatkin jaksoin juosta loppuun asti, mutta jäkimmäisessä olisi varmasti tullut parempi aika (vaikka oma ennätys tulikin), jos olisin saanut levätä pidempään. Nuo oli sen verran lähellä, että ne osui kuitenkin samaan kuntopiikkiin, jolloin jälkimmäiseen ei tarvinnut rakentaa kuntoa erityisesti. En kuitenkaan suosittele tekemään samoin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts