Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 31


 Share

Recommended Posts

Seuraavasti tuli liikuttua:

Ma 13.3 km + Ikämiesfutista 1,5 h iltasella

Ti 21.2 km

Ke Lepo

To päivä uimastadikalla (Palauttelua) + Ilta 9.3 km

Pe 9.3 km

La 21.2 km

Su Kimppalenkki Jäsen Juonion kanssa ( Juonio Viimeisteli ennen HCM:ää) 21.2 km

Yht: 96 km/ vko 31 ( Tästä alkaa pikkuhiljaa keventely kohti Masua:sad:)

Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo

Ti: 49,6 km 7:32/km (sisältää huoltotauot) AVG 117 MAX 165

Ke: Lepo

To: 6,0 km 4:51/km AVG 130 MAX 137

Pe: Rallia, sikaa ja olutta, lihaa ja punkkua

La: Lepo

Su: vr 4,1 km 6:16/km AVG 114

13,0 km 4:42/km AVG 135

Pal 4,1 km 6:04/km AVG 114

Yhteensä 21,2 km 5:15/km AVG 126 MAX 140

Viikon peekoot yhdellä hieman pidemmällä lenkillä ja saman syssyyn vähän mk-treeniä, viikko yhteensä: 82,9 km

Link to comment
Share on other sites

Heinäkuu: 290,6 km, 28 h 53 min.

Ma: Rullaluistelu, 1 h.

Ti aamu: 14,0 km, 4,54/km, josta 6,18 km, 4,10/km, TE 3,8, 175(90%)185.

ilta: Pyöräily-kävely, 1+1 h.

Ke aamu: 9,2 km, 5,42/km, TE 2,8, 141(73%)160. Pururata.

ilta: Rullaluistelu, 2 h.

To aamu: 5,1 km, 5,13/km, TE 2,9, 148(76%)162.

ilta: Pyöräily, 1 h, suunnistus, B-rata, 4,8 km, 16,59/km, TE 3,1, 148(76%)171, pyöräily, 1 h.

Pe: Lepo.

La: 13,4 km, 5,13/km, TE 2,5, 144(74%)179. Vauhtileikittelyä (erimittaisia mäkivetoja ja muutama noin 200 m veto).

Su: 25,0 km, 6,02/km, TE 2,8. 141(73%)171. Pääosin pururataa.

Yht. 66,7 km, 6 h 10 min.

Link to comment
Share on other sites

Omassa mittapuussa hieman kovempi viikko:

  • Ma Juoksu: 2 x 8,3km PK. GPP-treeni: kuusi kierrosta: 3 x leuanveto, 5 x kulmasoutu renkaissa, 7 x heilautus 20kg kahvakuulalla.
  • Ti Juoksu: 2 x 8,3km PK. GPP-treeni: kolme kierrosta: 5 x yhden käden tempaus käsipainolla (18,5kg), 5 x etukyykky 40kg, 5 x bulgarialainen askelkyykky (2 x 16kg kahvakuulat painona).
  • Ke Kalliokiipeilyä n. 2½h.
  • To Juoksu: 8,3km PK + 8,3km VK. GPP-treeni: alkuun viisi kierrosta: 6 x pystypunnerrus 35kg, maastaveto 3 x 75kg. Lopuksi 10min ajan soutu 250m + 15 x burbee niin monta kierrosta kuin ehtii... (3½ meni).
  • Pe Juoksu: 8,3km PK + 13,3km PK. Töistä kotiin juostessa lenkki upeassa ukkosmyrskyssä kaatosateessa.
  • La Juoksu: 12km VK sis. 4km maastossa.
  • Su Juoksu: 30km PK.

Juoksua n. 113km ja salilla GPP-treeniä kolmena päivänä yht. 3h (sis. venyttelyt ja verryttelyt). Juoksut kertyivät useimpina päivän työmatkoista. Yhtenä päivänä kävin kaverin kanssa kalliolla räpeltämässä kiipeilykamojen kanssa. Keskiviikkona jätin kokonaan juoksut juoksematta koska tiistaina töistä kotiin juostessa jalat tuntuivat hyvin väsyneiltä. Sunnuntain pitkä piti juosta maastossa, mutta edellisen illan syntymäpäiväjuhlat (eivät omat) veivät niin paljon energiaa että tyydyin juoksemaan vuoden pisimmän lenkin kadulla. Vielä pitäisi jaksaa mättää pari noin tämän tasoista viikkoa ennen kuin alkaa keventely.

Link to comment
Share on other sites

Ma PK 10 km

Ti VK 15 km (kiihtyvävauhtinen)

Ke PK 10 km

To PK 16 km

Pe VL 15 km

La PK 10 km

Su PK 25 km

Yhteensä 101 km. Tuli lomalla neljä about satkun viikkoa ja yksi kevyempi. Hyvin on paikat kestäneet, saa nähdä oliko hyödyllinen ihmiskoe tämä. Huomenna odotettu lepopäivä ja hieronta. Edellinen lepo oli yli kaksi viikkoa sitten. Ensi viikko kevyempi ja sitten jonkun ohjelman kimppuun. Pitäisi vain päättää, missä ja milloin juoksee syksyn maran. Vantaa/Hanko tai sitten Rivieralla (Nice-Cannes)?

Link to comment
Share on other sites

Laitanpa poikkeuksellisesti viikko juoksukilometrit, kun oli kerrankin hyvä viikko:

Ma: 10 km

Ti: 13 km

Ke: 17.6 km

To: 3.2 km (VR) + 180 m (Aukasuvedot) + 5 x 800 m intervallit + 3.3 km(VR)

Pe: Lepo

La: 10 km

Su: 19.8 km

-------------

yhteensä 81,1 km.

En ihan saanut Hatapaata kiinni (toista lomalaista), vaikka kovasti yritin. Toisaalta se johtuu ihan siitä, että perjantaina tuli pakollinen lepopäivä kiitos ukonilman ja kaatosateen, vaikka muuten kuntoa olisi riittänyt. :rock:

Link to comment
Share on other sites

Yht: 96 km/ vko 31 ( Tästä alkaa pikkuhiljaa keventely kohti Masua:sad:)

Jos olisin yllekirjoittanut, en juoksisi ensi viikolla kun muutaman kympin. Nyt on niin hyvä putki äijällä takana, että VARRRRMASTI paras tulos tulee Masussa, mitä kevyemmin malttaa ottaa kolme seuraavaa viikkoa.

Ma: lepo

Ti: aamu 13 km (5*150 m välissä) 5.16/121. Ilta 13 km 5.19/118

Ke: 7 km ver, väliin 6*150 m + voima alilla + 4 km ver, väliin 4*150

To: aamu 15 km 5.31/121. Ilta 11 km 5.28/118

Pe: 4 km ver, väliin 4*150 m + 3*1000m (4.05, 4.06, 4.25 ( jaTilt)) + 2 km ver

La: aamu 15 km 6.31/112 kipeetä ja kankeeta. Ilta 14km 6.15/113 samalla tyylillä

Su: aamu 28 km 6.05/118. Ilta 7 km 5.53/113

Juoksua yhteensä 135 km, aikaan 12.51.

Perjantaina lähdin radalle juoksemaan 6*1000 m. Lämpöä oli 27 astetta iltapäivällä, ja otin juomaa mukaan 6 dl. Verkan jälkeen oli enää desin verran jäljellä, mutta laskeskelin selviäväni ilman pahempaa nestehukkaa.

Ekan vedon jälkeen oli kuitenkin jo kamala jano, ja join pullonpohjan pois. Toinen veto meni ihan ok, mutta kolmannella alkoi puolivälissä ryytymään, ja takarteisi kiristyi ikävästi. Kangistelin vedon loppuun.

Loppuviikon kilometrit mentiin sitten tunnelmissa Getsemanesta Golgatalle.

Jos ei ois tapana kirjoittaa harjoituksia tänne palstalle, en takuuvarmasti olisi juossut metriäkään perjantain jälkeen. Mutta kun tuli mainittua viime viikolla, että nyt juostaan 130-140 km.

Link to comment
Share on other sites

Ma: heinätöitä useampi tunti - merkintänä 2 h

Ti: juoksua 32 km 3:50 h

Ke: biitsiä 1 h

To: pyöräilyä 2: 45 h

Pe: juopottelua aamusta iltaan,yökävely 5 km kotiin

La: keinun rakentamista ja korjaussarjaa

Su: biitsiä 1.45 h + juoksua 6,7 km 48 min

Yhteensä liikuntaa 11:30 h, määräviikko kaikin puolin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy