Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lomailevien juoksijoiden alkoholin käyttö? ;)

marja
 Share

Recommended Posts

Pohdin tässä yön pimenevinä tunteina, että mitenkäs muilla palstalaisilla lomien aikaan on ollut tuo tissuttelun laita? ;)

Kesällä enemmän, ja vähemmän mökkeilyä, kaikennäköisiä kemuja, sekä myös juoksuhappeningejä, joten mietin kuinka orjallisesti olette juosseet/ relanneet? :)

Liikunnan parissa duunia tekevänä, pitkää lomaa, ja viimeistä lomaviikkoa viettäessä olen kyllä juonut seurustelu/ ruoka/ nollaus fiiliksellä tuijottamatta annoksia..:icon_rolleyes:

Lenkkejä olen heittänyt/ pyrkinyt heittämään 2-4 krt. viikossa hyvältä fiilispohjalta, juurikaan miettimättä että, jos nyt muutama tuli eilen nautittua.. Siispä ihan mahtava on ollut nautiskella näistä kesäloman viimeisistä hetkistä mitenkään ryppyotsassa, ja ottaa levänneenä sitten tuo arkinen aherrus vastaan..:character0053:

"Loppukesää"!:)

• Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eihän lomaa nyt kannata käyttää krapulassa makaamiseen, mielummin vaikka krapulaisena sitten töissä. Loma on parasta aikaa treenata ja olla skarppina!

Tai sitten lomaa ei kannata käyttää edes treenaukseen. Hoitaa lenkkeilyn ja siihen liittyvät puuhat kuten peseytymiset, venyttelyt, energiatankkaukset, kohonneen levon tarpeen ym. sitten töiden ohessa tai aikana, että arvokas vapaa-aika ei kulu tällaiseen...

Mulla ei paljoa vaikuta "tissutteluun" onko lomaa vai ei. Jää tuo alkoholin käyttö muutenkin reilusti kohtuukäytön alapuolelle. Muutamaan saunakaljaan vuodessa ja nk. saunaryyppyiltojakin on vain kerran pari vuodessa. Kyllähän kuntoilu lomalla on ihan erilaista kuin esim. arki-iltoina töiden jälkeen. Jaksaa paremmin, kun ei ole työ väsyttämässä.

Loman aikana yksi viikonloppu on jäänyt treenaamatta sen takia että olin qstockissa ilottelemassa. Tai no sunnuntaina heitin lyhyen pk lenkin jo. Tämä viikonloppu jäänee vähille treeneille koska olen käymässä august rockissa pälkäneellä. Muuten jäänyt kyllä juomingit vähemmälle juoksuharrastuksen syventymisen kautta, paremmat kicksit saa esim pitkistä lenkeistä.

Tai sitten lomaa ei kannata käyttää edes treenaukseen. Hoitaa lenkkeilyn ja siihen liittyvät puuhat kuten peseytymiset, venyttelyt, energiatankkaukset, kohonneen levon tarpeen ym. sitten töiden ohessa tai aikana, että arvokas vapaa-aika ei kulu tällaiseen...

Ihan hyvä konsepti, lomaan voisi sovittaa ylimenokauden. Mutta jos ei voi ryypätä eikä treenata, niin aika ankeaksi menee lomailu.

Eipä tule tissuteltua viikolla kun sillon reenataan. Mutta mutta, viikonloppuja on kesässä kovin rajallinen määrä ja niihin täytyy saada mahdutettua molempia. Juhlintaa ja lenkkejä! Viime viikonloppuna oli vähän siinä rajoilla, että viitsiiko lauantaina lähteä lenkille kun tuli mökillä otettua aiottua yhtä saunakaljaa reilummin. Mutta fiilarit oli hyvät ja baanalle vaan.

Ja tän viikon perjantaina piti taas siksari nauttia saunakaljoiksi, lisäksi rilliruuan kanssa pari lasillista viiniä. 3-4 tuntia unta ja lauantaiaamuna fressinä montrailille!

Eli vähän on hankaluuksia yhteensovittamisella.