Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ke 30.7.2008

jogo3000
 Share

Recommended Posts

32,7 km kiihtyvävauhtinen pitkä lenkki. Aloitin juoksemalla n. 24 km peruslenkkivauhtia. Sen jälkeen vedin 6 km keskivauhdilla 4:11 / km sykkeet 181/185. Lopuksi loppuverryttelyä.

Yhteensä 32,7 km aikaan 2:37:30. Fiilikset on ihan hyvät, eikä tuo vauhtiosakaan tuntunu pahalta ollenkaan. Ainut vaan että nännit hiertyi rikki lenkillä, paidan etumus aivan veressä. Ilmankos porukka ainolanpuistossa katsoi hieman kieroon :kapa:

32,7 km kiihtyvävauhtinen pitkä lenkki. Aloitin juoksemalla n. 24 km peruslenkkivauhtia. Sen jälkeen vedin 6 km keskivauhdilla 4:11 / km sykkeet 181/185. Lopuksi loppuverryttelyä.

Kuinkas paljon alle kolmen tunnin meinasit maratonin painella syksyllä? Tässä olen vilkuillut harjoitteluasi, ja on kyllä poikkeuksellisen kadehdittavaa menoa kaikin puolin.

Kuinkas paljon alle kolmen tunnin meinasit maratonin painella syksyllä? Tässä olen vilkuillut harjoitteluasi, ja on kyllä poikkeuksellisen kadehdittavaa menoa kaikin puolin.

Kiitoksia kannustavista sanoista! :happy0184:Ekakertalaisena jännittää että riittääkö kestävyys loppuun asti jos lähden liian kovaa. Nyt pitää vaan malttaa pitää harjoittelussa tolkku ettei yritä liian vaativia harjoituksia liian aikaisin.

Illalla hieman väsyneenäkin lähdin läpsyttelemään vaihteeks pk:ta. LI oli lähtenyt omalle lenkilleen jo reilua tuntia aikaisemmin, ja itse pääsin vasta myöhemmin lähtemään, kun olin vasta illalla kotosalla. Hieman raskaat on jalat, mutta kyllä tuo kutosen vauhti on suht passelia tähän saumaan nyt. Olis voinut oikeastaan hiljempaakin mennä, mutta hyvä näinkin.

PK 10 km / 1:00:21 / 6:02 min/km / avg. 138