Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Su 20.7.

jogo3000
 Share

Recommended Posts

Mulla kanssa kello soi 5.30 ja läksin tasan kello 6.00 hölkkäämään Suonsaaren metsäteille. Juomavyön otin mukaan, jossa 5x2dl pulloa, kolmeen laitoin vettä ja kahteen mehua. Sitten otin kaksi geeliä taskuun ja käteen otin vielä puolen litran pullollisen vettä. Piilotin ton 1/2 litran pullon metsään noin 5km juostuani. Palaisin samaa kautta ja siinä vaiheessa juomavyön nesteet olisi jo nautittu.

Jätin musiikit kotiin ja nautin metsän hiljaísuudesta. Yhden ainoan auton näin koko lenkilläni. Yksin sai taivaltaa, mutta se ei haitannut yhtään.

Täytyy myöntää, että välillä vilkuilin metsään, josko siellä olisi karhuja tai susia. Työkaveri kertoi, että susia siellä suunnalla on nähty..Onneksi mie en nähnyt. Muutaman jäniksen bongasin.

Juoksin 30.3km - ajassa 03:03:03 - 6.02min/km - syke 148.

Syke on ollut alempikin tolla vauhdilla (aamulenkeillä), mutta mulla on nyt tällä viikolla takana ennätysmäärä kilsoja, varmaan johtuu osittain siitä:)

Hieno lenkki oli luonnon keksellä. Olen sanonut varmaan ennenkin ja sanon taas, että kyllä on mukavaa aloittaa päivä pitkällä lenkillä.

Mulla kanssa kello soi 5.30 ja läksin tasan kello 6.00 hölkkäämään Suonsaaren metsäteille. Juomavyön otin mukaan, jossa 5x2dl pulloa, kolmeen laitoin vettä ja kahteen mehua. Sitten otin kaksi geeliä taskuun ja käteen otin vielä puolen litran pullollisen vettä. Piilotin ton 1/2 litran pullon metsään noin 5km juostuani. Palaisin samaa kautta ja siinä vaiheessa juomavyön nesteet olisi jo nautittu.

Jätin musiikit kotiin ja nautin metsän hiljaísuudesta. Yhden ainoan auton näin koko lenkilläni. Yksin sai taivaltaa, mutta se ei haitannut yhtään.

Täytyy myöntää, että välillä vilkuilin metsään, josko siellä olisi karhuja tai susia. Työkaveri kertoi, että susia siellä suunnalla on nähty..Onneksi mie en nähnyt. Muutaman jäniksen bongasin.

Juoksin 30.3km - ajassa 03:03:03 - 6.02min/km - syke 148.

Syke on ollut alempikin tolla vauhdilla (aamulenkeillä), mutta mulla on nyt tällä viikolla takana ennätysmäärä kilsoja, varmaan johtuu osittain siitä:)

Hieno lenkki oli luonnon keksellä. Olen sanonut varmaan ennenkin ja sanon taas, että kyllä on mukavaa aloittaa päivä pitkällä lenkillä.

Wauh, hieno lenkki. Ja vetäsit vielä aika rapeella vauhdillakin tuon. Syksyllä kyllä paukkuu sulla enkat maralla :voitto: Tuo maaginen 03:03:03 on sitäpaitsi varsin helppo muistaakin ;)

Kotona taas viikon ressun jälkeen. Lämmintä riitti ja oli kyllä aika raskaita lenkkejä vuoristomaisemissa, sykkeet hipoi maximia, aamulla oli lenklle lähdettävä jotta pystyi juoksemaan hyvin. Yhden iltalenkin tein, ja se oli kyllä aika kauhea...lämpöä +35, ei tuulen virettä, ja aurinko paistoi koko ajan päälle todella kuumala kädellä.

Tänään sitten kotona 17km lenkura, sykkeet oli tosi korkealla, mutta en kärsinyt painostavasta ilmasta niinkuin ennen matkaa, mutta jalat oli tosi väsyneet ja juoksu tuntui tahmealta. Tulipahan tehtyä.

Aika jummijammikoivilla mentiin, mutta kevyellä vauhdilla meni kuitenkin suht kivuttomasti. Polvissa ei mitään kipuja, sen sijaan pakarat huutaa jo hierontaa. Säärikin hieman jumissa, mutta siinä se mukana kulkee. LI:n kanssa kimppalenkillä, ja hieman hiostavaa oli hölkkäillä. Sykkeet ihan ok.

PK 20,0 km / 2:34:15 / 7:43 min/km / avg. 123

20 km/2:34:15/keskisyke 142, max.151/1159 kcal/7:43 min km vauhti

Pantsen kanssa viikon pitkiksellä Kuusijärvelle. Siellä oli suunnitelmissa kiertää pienen lenkin (1,2 km) sijasta pitempää lenkkiä (1,4 km) järven ympäri tietty määrä. Olemme aina kiertäneet tuota lyhyempää ja pääteltiin vaihteeksi kokeilla tuota pitkää.

Juu, yksi kierros riitti, tyyliin "kiitti, mulle riitti". Joku idiootti oli suunnitellut aivan ääliömäisen MÄKITREENIPAINOTTEISEN 1,4 km lenkuran, jossa oli jyrkkiä ylä-ja alamäkiä, pahin sellaista puusiltaa ylös ja alas, jossa ei tiennyt, että pitääkö kengät, vai liukuuko alas sutien.

Yksi kierros söi täysin naisesta mehut ja sitten olikin pinnistäminen, että jaksaa yleensä heittää sunnuntain pitkiksen kunnialla loppuun ilman ambulanssimiehiä. Päädyttiin lopuksi sitten juoksemaan sitä pientä kierrosta 5 kertaa, eli päivän saldoksi tuli menopaluu Kuusijärvelle, yksi pitkä painajaismainen keikka järven ympäri 1,4 km ja 5 suhkoht siedettävää pientä keikkaa järven ympäri á 1,2 km.

On hyviä päiviä, on huonoja päiviä. Tänään oli huono päivä. Johtuu varmaan eilisistä treeneistä. Ehkä lepopäivä ennen viikon pitkistä olisi kova sana, mutta mistäköhän saisi viikkoon kerättyä enemmän kuin 7 päivää?