Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ke 16.7

jogo3000
 Share

Recommended Posts

Mökin pihasta kun lähtee juoksemaan, ensin hiekkatietä Saaristotielle, sitä pitkin kohti kirkonkylää vajaat kymmenen kilometriä ja hiekkatietä takaisin mökille. Siitä tulee puolikas täyteen.

Tarkistumittauksen on suorittanut lanttu FRWD:n avustuksella. Tarkka pituus on 21.121 metriä.

Eilen tuli vietettyä runsaat kahdeksan tuntia paneloimassa kesähuoneen seiniä. Siihen ilmeisesti upposi parhaat paukut, kun juoksussa eväät oli syöty 15 kilometrin jälkeen. Loppua tulin sitten kävellen ja juosten vuorotellen. Hyvää harjoitusta syksyn ultraa (??) varten.

21,1 km - avg 128 - 2:30:00

VK 10 km (VR + 6 X 5 min. (kiihtyvällä sykkeellä) 2 min. kävelypalautuksin + VR). Kyllä PK-nylkkäyskin kasvattaa vauhteja, paras ko. harjoitus meikäläiselle ikänä. Jatkossa pitää pidentää matkaa, sillä muuten jää loppuverryttely tekemättä. "Vauhdit" 5.20 km/min. => 4 min./km. Kunto on hyvässä nousussa, toivottavasti trendi jatkuu. Huomenna "lepoa", kun vien lapset Linnanmäelle.

Mä tein sen !

Juoksin aamulla töihin (n.8km) ja iltapäivällä takas pitemmän kautta (n.12km). En olis ikinä uskonut, että musta on tällaseen. Olen nimittäin aamutorkku ja kestää noin puoli tuntia, kun saan edes silmät auki saati sitten itteni liikkeelle. Ja nytpä lähdinkin aamulenkille !!!!!!

Tunnen itseni ihan himourheilijaksi ; )

Että tällastako tämä nyt sitten ihimisessä teettää, kun alkaa juoksuharrastuksen . . . ?

Olen nyt niin tyytyväinen itteeni, että taidanpa tehdä tämä toistekin.