Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kuusijärvi triathlon

romu
 Share

Recommended Posts

Tämmönen kisa näyttäisi olevan elokuussa:

http://www.tristadi.fi/kuusijarviTRI/

Hauskaa että on edes yksi kisa täällä pk-seudulla! Ja saa mukavasti tuota tri-kautta jatkettua elokuun lopulle. Luulisi että tapahtuma kerää enemmänkin lajia kokeilevia paikalle, kun viime vuonnakin kuusiksen perusmatkalla oli melko paljon kuntosarjalaisia ja nyt matkat ovat vielä kuntoilija-ystävällisemmät..

Jep, liiton kilpailusäännöissä sanotaan seuraavaa:

3 KILPAILULISENSSI

Kalenterivuoden voimassa oleva kilpailulisenssi ja SM-kertalisenssi tulee maksaa ja anoa Liitosta viimeistään 10 vrk ennen kilpailua. Myöhästymisestä voidaan periä myöhästymismaksu (mainittu kilpailulisenssin hakuohjeissa).

SM-kertalisenssiä ei voi enää lunastaa kilpailupaikalla. Kertalisenssin kansallisiin kilpailuihin myy kilpailupaikalla kilpailun järjestäjä.

Kuntosarjassa lisenssiä ei vaadita mutta kuntosarjaan osallistuvalla on pyöräilyssä kypäräpakko. Kuntosarjan osanottajan tulee antaa osanoton varmistuksen yhteydessä liiton vaatimat tiedot.

Eli tuo Kuusiksen yleinen + ikäsarjat lienevät ns. "kansallisia kilpasarjoja", joissa lisenssi tarvitaan, mutta sen voi lunastaa kertalisurina paikan päällä.

• 3 weeks later...

Itse ollut mukana noissa kisan suunnittelujoukoissa ja kuntosarjoissa päädyttiin lyhyempään uintiin jotta saataisiin enemmän kuntoilijoita paikalle kokeilemaan lajia. Itse kyllä ollut vähän kaksijakoinen tosta asiasta. Hyvinhän jengii oli viime vuonna tuolla Helsinki Triathlonin järjestämässä kisassa kuntosarjassa vaikka matka oli virallinen.

• 2 weeks later...

Minä (ja mies) ollaan tulossa kuntosarjaan, ei tosiaan viitsi maksaa 20 e lisää siitä että saisi uida 350 m lisää. Täytyy kyllä sanoa että Kuopion jälkeen tri-harjoittelu ollu syystä jos toisesta jäissä, mutta sopiva jalkajumi toki on aina päällä:smiley:

Saa nähdä miten lämmintä Kuusiksen vesi on, jos uisi ilman märkäpukua..?

Eilen tuli käytyä Teskun juoksutestissä, huomaa kyllä että on tullut juostua tosi minimaalisesti, ei tuntunut irtoavan millään. Ja sykkeenkin sain vain 197, kun vajaa 5 v sitten 204..Vaikka kaippa tuo laskee iän myötä ihan luonnostaan.

...minäkin olen ilmoittautunut. Täähän on mun eka kisa, joten älkää naurako mulle :-)

Harjoiteltu on epäsäännöllisen säännöllisesti, joten ihan oma kisa pitäisi tehdä. On tää hieno laji. Kisan jälkeen aattelin ryhtyä seuran jäseneksi, mutta vielä puntaroin kumman pääkaup.seudun seuraan liittyisi, eli vinkkejä....siis liittyäkkö vuodenvaihteessa vai heti, lähinnä jäsenmaksun kannalta. Tää nyt tuli tähän samaan tekstiin.

Mut tsemppiä kaikille!!