Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
Wilma

Hyvä juoksupipo?

Recommended Posts

Siis STROCH vai pipo sopii päähän.. :shock:

Sekä että. Tosin se Stroch-puteli on vielä korkkaamatta, kun en ole keksinyt, miten sitä pitäisi nauttia. Ehkä sekin on parhaimmillaan niinkuin muukin viina, raakana. :viheltely

Sekä että. Tosin se Stroch-puteli on vielä korkkaamatta, kun en ole keksinyt, miten sitä pitäisi nauttia. Ehkä sekin on parhaimmillaan niinkuin muukin viina, raakana. :viheltely

No joo...

Älä hitossa siihen mene mitään sekaan läträämään ja muista juoda kaikki yhdellä istumalla ettei jää kaappiin pyöriskelemään... :shock:

Ai niin täällä oli joku pipo-juttu meneillään... :hämillään

No itse olen ikävä kyllä käyttänyt ihan tavallista pipoa tähän asti (mitälie materiaalia) mutta täksi talveksi on tarkoitus ostaa joku asiallisempi...

Tällä hetkellä parhaaksi todettu pipon on esikoispojan vanha tuttapipo. Olen sen singuttanut mukavasti pääni muotoiseksi ja venytellyt niin, että korvatkin peittyy. Ohut ja silti lämmin.

Ei kai ihme, että pojat joskus huokaa raskaasti, että . "voi ei äiti, et kehtais"

Pakkasille häätyy vissiin kattoa jotain muuta.

Hiihtopipojahan sitä tulee käytettyä. Mun suosikki on tällä hetkellä Futuren pipo, joka suojaa korjat, mutta takana tekee pienen koukauksen ylöspäin. En tiedä onko pipon suunnittelija ajatellut poninhäntäisiä tyttöjä tuota koukkausta tehdessään vai nukahtiko hän piirustuspöydän äärelle, mutta on maan mainio juuri ponkkaria ajatellen. Tavalliset pipot tuntuvat jotenkin ahdistavilta ponkkarin kohdalta, tämä ei.

Minulla oli viime talven ja tänäänkin käytin Juoksija - lehden pipoa. Aivan pirun hyvä verrattuna näihin tavallisiin villasysteemeihin. Oisko jotain fleecea tai jotain. En ole mitenkään vaate- ja välinefriikki mutta tuo pipo on hyvä. Kevyt, ohut mutta lämmin ja ulottuu tällaisen isopäänkin korville.

Pestä täytyy silloin tällöin kun on peässä ilmeisesti pissiä ja se ei tahdo pysyä siellä sisällä 8) . Siis pään.

Muuten olen sitä mieltä, että noihin kuteisiin kiinnitetään ehkä liikaakin huomiota. Tunnin lenkit vetäisee vaikka p...se paljaana :pallo . Pitkillä lenkillä näin talviaikaan auttaa jos on vähän teknisempää asua yllä.

Mulla on sellainen Erätukun postimyynnistä tilattu Air-Tex pipo,

tai kuten vaimoni on ristinyt ostokseni "Visu-Tex".

Pitää tuulen hyvin, voisi hengittää kuitenkin paremmin mutta talvipakkasilla ihan hyvä. Juoksua varten ajattelin ostaa jonkun kevyemmän pipon.

Muuten olen sitä mieltä, että noihin kuteisiin kiinnitetään ehkä liikaakin huomiota. Tunnin lenkit vetäisee vaikka p...se paljaana :pallo . Pitkillä lenkillä näin talviaikaan auttaa jos on vähän teknisempää asua yllä.

Onhan se totta, että juosta kyllä pystyisi hyvin vaatimattomissakin asusteissa. Toisaalta, kun lenkkipoluilla tulee vietettyä tosi paljon aikaa, niin kannattaahan sitä hyvään olotilaan panostaa. Ei sitä nyt väkisin viitsi huonoissa vaatteissa ulos mennä. :silmät

Jos olisin rikas, ostaisin aivan taatusti kaikkea ihanaa juoksukamaa. Käyn aina kuola valuen sormeilemassa paikallisten liikkeiden valikoimia.

Ja onhan tuollainen tekninen alusasu kyllä parempi kuin se puuvillainen 4 numeroa liian iso alusasu, mikä päällä hiihdin ensimäisen talven.

Mutta pikkuhilijaahan noita kamppeita on osteltu. Ei sieltä kalleimmasta päästä, mutta kuitenkin jotakin aina. Mutta kun miettii 50 euron housuja ja mielessä on, että tyttö tarvis kuomat ja kuopus uuden toppapuvun, jää ne ihanat housut ostamatta.

Ja joku on joskus sanonut, että juoksu on halpa harrastus

:nauru

Ja joku on joskus sanonut, että juoksu on halpa harrastus

:nauru

Tätä ajattelin itsekin muutama päivä sitten ja totesin, että ei ole halpa harrastus, jos ei tyydy niihin marketin Befree tarralenkkareihin ja venäläisiin Adidaksen piraattiverkkareihin. Itekin oon noita kamppeita kerustellut hiljoksiin, pienillä tuloilla ei riehuta kaupassa, vaikka ei ole edes lapsia.