Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Outoja tapahtumia lenkillä...

Arvostele ketju:

ela89
 Share

Recommended Posts

Mikael Maria Penttilä, siis iki-ihana sarjakuristajamme, asui tuolla Siltamäen ostarin lähellä.

Siitäpä muistuikin mieleeni toissatalvelta tapahtuma.

Olin treeniä tekemässä ja kurvasin ostarin ohi. Tyhjällä taksitolpalla seisoi nainen, joka sanoi minulle jotain. Kysäisin, että mittee. Hän siihen, että soittaisinko hänelle taksin. Eipä ollut puhelinta mukana, joten kysyin että mihinkäs olet menossa. No selvisi, että määränpää olisi siinä ihan lähellä. Sanoin, että meinasitko oikein taksilla ajaa 300 metriä. Tuli hyvä vastaus: "No kun olen tuhannen päissäni". Ehdotin sitten, että jospa mie autan, mennään yhdessä. Niin sitten talutin hänet siihen taloyhtiöön ja siihen rappuun, mihin myöhemmin mustanahkahanskainen Mikael Mariakin muutti.

On 13.9.2018 at 16.37, GrigoriSoiros kirjoitti:

2008  hcm.llä meinas tulla ohtaanlyönti kisa järkkärin kanssa kun sulki tien juoksijoilta päästäkseen autojonoa pienemmäksi. 

Tuo juoksijoiden pysäyttely on törkeää, varsinkin kun otetaan huomioon kyseisen kilpailun suolaiset osallistumismaksut. Kyllä pitäisi saada juosta ilman pysäyttelemisiä. Tuo vuoden 2008 HCM on muuten ainakin tällä hetkellä viimeinen maraton, jonka olen juossut maaliin asti. Saa nähdä jääkö se lopullisesti sellaiseksi.

11 minuuttia sitten, Tarkki kirjoitti:

Tänään kuntopolulla.

Leppeässä tuulessa maata viistäen lensi vastaan pussi.

Juuri ennen törmäystä, u-käännöksen tekee. Soraa sutii käpälillään, juoksee pakoon minkä ehtii. Sydän hakkaa, tuntuu pulssi. Huh huh, kyllä säikäytit Jussi! 🙂

Luin kolmesti mutta ei, en tajua.

Nuori lokki meinasi jäädä adioksen alle kun olin peekoota paahtamassa Kaivopuistossa. Olen tottunut että ihmiset ei väistä mutta ensimmäistä kertaa jouduin eläintä oikeasti väistämään. Olikohan kyseinen yksilö juovuksissa vai muuten vain ensimmäinen arvonsa tunteva lintu.

Kyllähän puluja saisi fillarin kanssa kädellä napattua ja kerran yksi valkoposki hanhi yritti tehdä kamikazet juoksemalla fillarin pinnojen väliin "tarkoituksella", mutta juosten on vauhti sen verran hitaampi että kyllä siinä siilitkin ehtii pois alta yleensä

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Viime viikolla kaksi naista treenasi salin lattialla taitouintiohjelmaa. Se tuntui jotenkin omituiselta kun kaksi teki vaakatasossa lattian tasolla täsmälleen samat jutut täsmälleen samaan aikaan. En ole ikinä nähnyt vastaavaa. Tänään salilla oli aito jalkapallohuligaani kun olin taas juoksumatolla. En ole sellaistakaan nähnyt ennen. Täysin kalju, Aston Villan pelipaita päällä, pallomaha eli näytti siltä että hänellä olisi ollut jalkapallo paidan alla. Hän meni hakkaamaan säkkiä. En edes tiennyt, että meillä on salilla nyrkkeilysäkki, mutta niin vain hän takoi siellä ja teki erikoisia syöksyjä. Näin sitä touhua kun juoksin. Ehkä hän harjoitteli pelejä tai nakkikiskarähinöitä varten. Vähän erilaista kuin se taitouinti. 

16 minuuttia sitten, Pexrun kirjoitti:

Ei mitkään Tahkon portaat mutta kuitenkin. Jäi mieleen viikonlopun varrelta kun puolison kanssa käytiin iltakävelyllä. Tällaisen huonompikuntoisen porrastreeniin pehmeämpi aloitus. Huomaa kaide johon voi portaiden puolessa välissä nojata jotta jaksaa runtata täysillä huipulle 😎

IMG_1242.thumb.jpg.8fef5dada88589e28064bca00c3e9291.jpg

Naurahdin ja laitoin hymiön, mutta voihan tuo auttaa liikkumisrajoitteisia liikkumaan! Hyvä asia.

2 minuuttia sitten, riopentti kirjoitti:

Naurahdin ja laitoin hymiön, mutta voihan tuo auttaa liikkumisrajoitteisia liikkumaan! Hyvä asia.

Täysin totta. Portaiden alapäästä lähti alaviistoon polku järven rantaan pienelle mökille. Hyvinkin tuolta huonompijalkainen pääsee tien reunalle huomattavasti helpommin näiden kolmen apuaskelman kautta.

Osallistu keskusteluun

You are posting as a guest. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy