Jump to content
Juoksufoorumi.fi

ela89

Outoja tapahtumia lenkillä...

Recommended Posts

Eli mitä kaikkea hauskaa/ikävää/outoa teille on tapahtunut lenkeillä?

Tänään aamulla mieshenkilö pysäytti ja sanoi jotain "kova vauhti, ootko menossa meille kahville?" silloin ärsytti, mutta kotona oli hauskaa. Olin myös tässä kesällä lenkkeilemässä ja törmäsin pieneen valkohäntäpeuraan ja sen emoon. Siinä tuli kiire. Onhan noita. Enimmäkseen miesten huutelua viikonloppu iltaisin :/

Entä te? Oletteko törmänneet ufoihin tai pelastaneet ihmishenkiä?

No kerran sattu aika hauska tapaus. Asun lähellä vanhainkotia ja sitten kerran lenkillä sattui, niin että vastaan tuli joku noin 80-vuotias herra komeasti pukeutuneena ja rollaattorilla vastaan. Ajattelin ensin, että taas on joku karannut, kun niitä sattuu aina silloin tällöin. Kerran joku tuli jopa meille sisälle ja väitti asuvansa meillä ja ihmetteli sitten miksikäs hänen kotonaan on niin epäsiistiä. :102:

No tällä vaarilla olikin kaikki järki vielä päässä (mitänyt luuli minua urheilijaksi). Kohdallani hän nimittäin kysyi kovaan ääneen, että olenkos joku urheilija :sad:. Hetki piti miettiä vastausta,mutta heitinkin sitten reippaasti, että olenha minä :viheltely: . Vaaripa siihen sitten vain vastasi kovaan äänen kuin armeijassa käskien, että selvä, jatkakaa! Lopun lenkkiä kyllä hymyilin tapahtunutta.

Minä juoksin viime viikolla porolaumaa pakoon. Yleensä ne pelkäävät ihmisiä ja lähtevät pakoon, mutta nyt noin viiden poron sarvipäälauma päättikin lähteä minua kohti, joten piti kääntyä takaisin kotiin hippulat vinkuen. Porolauma juoksi perässäni noin puolen kilometrin matkan ennen kuin pysähtyivät ja menivät takaisin metsään.

Minä juoksin viime viikolla porolaumaa pakoon. Yleensä ne pelkäävät ihmisiä ja lähtevät pakoon, mutta nyt noin viiden poron sarvipäälauma päättikin lähteä minua kohti, joten piti kääntyä takaisin kotiin hippulat vinkuen. Porolauma juoksi perässäni noin puolen kilometrin matkan ennen kuin pysähtyivät ja menivät takaisin metsään.

Olit siis Viron puolella lenkkeilemässä ?

Edit: sori, tää juoksemattomuus tuottaa kaikkea skeidaa..

Itse aiheeseen liittyen: mieleen jääny talvinen lenkki, paljon pehmeää lunta tiellä.. juoksin ajatuksissani reipasta vauhtia rouvan ohi joka ei ilmeisesti kuullu tuloani, pelästy pahan kerran ja hyppäs ja kirkas ja ite pelästyin sitä puolestani niin et karjahdin ja pomppasin kunnolla.. No pysähdyin ja pyysin anteeks et säikyttelin, no sekin pyyteli anteeks et säikytteli - oltiin molemmat sit aika :D . Ulkopuolisesta = vähän matkan päässä kävellen vastaantulevasta näytti ilmeisen hullulta touhulta, koska se puolestaan naureskeli sit melkoisen osaanottavasti..

Muokattu

Lampaat on hölmöjä elukoita. Eivät hoksaa väistää tien sivulle, vaan jolkottelevat vaikka kuinka pitkään tietä pitkin edellä pakoon. Laiduntavat niitä vapaana, ja korvissa on laput ettei sekaannu naapurin lampaisiin.

EDIT: Mistähän tämä nyt tuli mieleen tähän kirjoittaa. Eihän tässä ollut mitään outoa tapahtumaa.

Muokattu

Lampaat on hölmöjä elukoita. Eivät hoksaa väistää tien sivulle, vaan jolkottelevat vaikka kuinka pitkään tietä pitkin edellä pakoon. Laiduntavat niitä vapaana, ja korvissa on laput ettei sekaannu naapurin lampaisiin.

EDIT: Mistähän tämä nyt tuli mieleen tähän kirjoittaa. Eihän tässä ollut mitään outoa tapahtumaa.

Mikko jos se korkee ilmanala sai tuon aikaan?:conf::sad:

No hei, laumoittain nättejä lampaita joka puolella. Vähemmästäkin menee juoksijapojan pää pyörälle.

Veli Kaius kaikki ei katsele lampaita lammaspaimenen silmin..lienet katsonut sen fellinin? filkan jossa paimenet teki tyhjennysharjoitteita lampaisiinsa?:icon_rolleyes:

Tiedät kai miksi Uudesta-Seelannista on tullut niin paljon kovia juoksijoita? Koska nopeimmat jätkät saa parhaan näköset lampaat.

Tuosta muistuikin mieleeni että täytyy ommella uudet tarranauhat juoksuhanskojen kämmeniin.

Tut tut, poijjaat. Tähän aikaan iltapäivästä jo... Ja vielä keskellä viikkoa! :happy0167:

Niin ja eikös se maistu ihan villalle..? Lammas siis.. :)

Oot ymmärtänyt väärin... Siitä villasta tehdään vaikka paita tai rukkaset. Ruoaksi kannattaa käyttää ihan muita osia.

Tut tut, poijjaat. Tähän aikaan iltapäivästä jo... Ja vielä keskellä viikkoa! :happy0167:

Oot ymmärtänyt väärin... Siitä villasta tehdään vaikka paita tai rukkaset. Ruoaksi kannattaa käyttää ihan muita osia.

Ymmärsin kyllä ihan oikein tuon syömäpuolen. Olen vaan jostain kuullut, että lampaanliha maistuu villalle..en sitten tiedä. Ei ainakaan innosta maistamaan. YÖK!