Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Outoja tapahtumia lenkillä...


ela89

Recommended Posts

16 tuntia sitten, perttu kirjoitti:

Tämä on jo aika outoa juoksijalle, laitetaanpa tänne jos juossut vaikka jotakuta vastaan.

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007938503.html

 

Luulis ettei paraisilla ole kovin montaa 190cm juoksijaa jotka käyttää vihreitä shortseja. 

 

2 tuntia sitten, Tuulalaa kirjoitti:

En ole aiemmin joutunut fyysisen ahdistelun kohteeksi juostessa. Huuteluja olen kuullut joskus, nekin ällöttävä mut tämä oli ihan eri kokemus 😡😨🤬 Nyt mietityttää, että miten jatkossa uskaltaa yksin juosta, varsinkin talvella kun reitit on hämäriä ja muita ulkoilijoita ei ole niin paljon liikkeellä. En haluais pelkällä asvaltillakaan juosta. Onko kenelläkään kokemusta jostain pippurisumutteista tai hälyttimistä joita voi kantaa mukana juostessa? Sumutteeseenhan tarvitaan aseenkantolupa, mut onko jotain "miedompia" sumutteita olemassa, joihin ei tartteis lupaa? Tai sit täytyy hankkia pelottavan näköinen koira lenkkikaveriksi 😳

 

Esimerkiksi tuommonen vois olla hyvä. Joku tuommonen vois olla ihan pätevä varuste perus polkulenkeillä. Jos jotain sattuu niin kyllä tuo ääni herättää huomiota. Ja ihan idioottimaista käyttäytymistä tolta kaverilta. Multa palais hihat ihan samantien. 

 

https://www.clasohlson.com/fi/Turvasumutin-Plegium-GENIE-Smart/p/41-2060

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Aamulenkillä näin ensi kertaa itseohjattavan lentotaksin toiminnassa. Laskeutui kuin helikopteri  otti pariskunnan kyyttiin ja nousi suoraan ylös n.10m ampaisten vaakalentoon kuin pienkone. Usein olen nähnyt niitä testattavan vuosien varrella mutta eka kertaa näin tosi hommissa. Jälkeenpäin selvisi testilento nappasi pormestarin ja kaupunginjohtajan Wisk yhtiön myyntinäyttelyyn.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mä olen kerran p*rseeseen läpsäisijän kohdannut, se oli aikaa ennen sähköpotkulautoja... Yli 10 v sitten. Tää jannu liikkui pyörällä ja läpsäisynsä jälkeen ajoi vauhdilla karkuun jonkun matkan päähän, pysähtyi ja näytti runkkaavan tien reunassa ja jatkoi sitten matkaa... 

 

  • Confused 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Aamulenkillä eilen tuli porukkaa metsästä latupohjaa menevälle reitille, jota olin juoksemassaa. Yritin niitä ohitella varovasti kävellen, kun joku huomautti: tolla ei ole housuja.

 

Olosuhteet: lämpötila noin 6 C, paikka Puijon maisemia Kuopiossa, porukka päiväkotilapsia ja Kyllä, minulla oli shortsit jalassa.

  • Like 3
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

On 26.5.2021 at 21.25, perttu kirjoitti:

Niinpä niin, noin se keisarikin Andersenin sadussa kuvitteli.

Hyvä pointti. No täytyy ensi kerralla kysyä noilta valkotakkisilta. Yleensä ne kyllä sanoo vaan, että kaikki on hyyviin, otahan tästä tämmöinen kivan värinen pilleri...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Minulle näytettiin lenkillä kieltä?! Vastaan juoksu hienoissa juoksuvaatteissa ihan normaalin lenkkeilijän näköinen keski-ikäinen nainen. Kohdallani näytti mulle kieltä. Häkellyin enkä reagoinut mitenkään.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy