Jump to content
Juoksufoorumi.fi

1.7. Tiistai

Share

Recommended Posts

Tässä laiskotellessa kun runosuoni kukkii niin jatketaanpas tarinaa eilisestä:)

Minun pitää venytellä, selästä löytyi kireä lihas. Juu..

Kas, minulla on toinen jalka pitempi ja lantio on vinossa. Kas kummaa....

Liikkua ei kuulemma tarvitse enempää, mitä nykyään ja laihduttaakaan ei tarvitse. Mielenkiintoista..

Lääkärille ei tarvitse mennä kun en hakenut saikkua. Hmmm....

Tukivyö selkään olisi hyväksi kun kääntelen ja nostelen potilaita. On kuulemma potilaalle miellyttävämpää. Hetken hiljaisuuden jälkeen lisäsi, että niin tietenkin sinullekin kun ei kävisi niin kipeää. Hmm, onhan se tietenkin hyvä, että kivuttomuus olisi työntekijällekin kivaa.

Kysyi, olenko ollut koskaan tules-kursseilla. Vastasin myöntävästi, että olen sellainen käynyt alle 30 vuotiaana. Olen 10 kertaa makoillut lattialla ja jumpannut mahalihaksia ja opetellut kuminauhajumppaa. Vastasin, että ei taida olla nyt toista kertaa tarvetta sellaiselle. Hyöty kurssista oli se, että osastonhoitaja oli vihainen kun työvuorolistat meni sekaisin.

Oikeastaan minulla ei ole mitään ja mikään ei vaivaa.

Käynnin suurin hyöty on siinä, että pitää tarpeeksi monta kertaa käydä ruikuttamassa selkää jos meinaa myöhemmässä vaiheessa päästä helpommalle osastolle töihin. Jos näyttö ei riitä niin siirtoon ei ole mitään mahdollisuutta.

Joten terveenä tyttönä käväisin hakemassa ruokahalua pyöräilemällä 55km aamutuimaan. Kotona odotti mansikkakakku hääpäivän kunniaksi. 12 vuotta on jo tahdottu kovasti. Ei lainkaan hassumpaa.

Kaunista tiistaita kaikille.

2:40 h maantiepyöräilyä (asfaltti, hiekka), matkaa kertyi...hmmn....about 55 km eli nopeus 20 km/h. Syke 132 ja kaloreita paloi 2007 (miksei 2008?). Sen verran on kunto heikko, että kovasti tuntuu pyöräily näin jälkikäteen. Nälkäkin oli matkan aikan, mutta ajattelin, että onhan mulla läskiä mistä ottaa ravintoa.

Muokattu

2:40 h maantiepyöräilyä (asfaltti, hiekka), matkaa kertyi...hmmn....about 55 km eli nopeus 20 km/h. Syke 132 ja kaloreita paloi 2007 (miksei 2008?). Sen verran on kunto heikko, että kovasti tuntuu pyöräily näin jälkikäteen. Nälkäkin oli matkan aikan, mutta ajattelin, että onhan mulla läskiä mistä ottaa ravintoa.

...10 minsan limitin takia ei voi enää muokata eli

Matkalla sattui 'onnettomus' kun törmäsiin johonkin ötökkään, joka sattui kopsahtamaan pyöräilykypärästä sisään ja pisti/puri vielä päähän. Hyvä etten kaatunut kun oli juuri alamäki ja vauhtia aika lailla. Päähän koski (aika tavalla) vielä vajaa puoli tuntia kolarin jälkeen.

Kotona odotti mansikkakakku hääpäivän kunniaksi. 12 vuotta on jo tahdottu kovasti. Ei lainkaan hassumpaa.

Onnittelut ensimmäisestä tusinasta.:kumarrus:

Meikäläiselle on kertynyt kokemusta jo yli kolmelta tusinalta vuosia.

Joten voin kokemuksesta kertoa sen verran historian oppitunneilta korvien väliin jäänyttä, että 30-vuotisen sodan jälkeen alkoi isoviha. En vaan muista, että kuinka kauan sitä vihaa pidettiin ennen kuin alkoi tasaantua!

Tuli käytyä Satarasteilla sekoilemassa hellesäässä:

4 km - avg 148 - 50.32.

Pummeja kolmisen minuuttia, mutta hidas maasto esti etenemisen nopeampaa vauhtia. Ja heikot voimat jalkalihaksissa.