Jump to content
Juoksufoorumi.fi

eCross 2008

Recommended Posts

• Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiva tapahtuma, jossa olen toistaiseksi juossut tuon 18km (oikeasti n. 17,5km) yhtä monta kertaa kun se on järjestetty. Suosittelen. Tänä vuonna oma putki uhkaa katketa koska viikkoa ennen eCross:ia on edessä kauden rankin rääkki, minkä jälkeen on varsin epävarmaa kykenenkö viikon palauttelulla edes hölkkäämään 17,5km maastossa. -Jos vaan luulen pystyväni, niin kyllä taas viivalla olen...

Mukana ollaan jälleen kerran, jos vain jalat kestää HCM.n jälkeen.

Kävin minäkin sunnuntaina eCross -reitillä juoksemassa pitkää lenkkiä. Joku ääliö oli onnistunut kuskaamaan auton romun 18 km reitille n. 8 km kohdalle keskelle metsätaivalta. Poliisit olivat nauhoista päätellen jo bonganneet romun. Toivottavasti saavat reitin raivattua ennen juoksutapahtumaa.

Joku ääliö oli onnistunut kuskaamaan auton romun 18 km reitille n. 8 km kohdalle keskelle metsätaivalta. Poliisit olivat nauhoista päätellen jo bonganneet romun. Toivottavasti saavat reitin raivattua ennen juoksutapahtumaa.

Samainen mersu pisti silmään, kun ajoin pari viikkoa sitten fillarilla reitin alkupuoliskon läpi. Ilmeisesti joku varastettu auto, jolla oli vähän haluttu leikkiä. Matka oli katkennut, kun tiellä oli kaatunut puu. Yllättävän pitkälle metsään oli kuitenkin autolla päästy.

eCrossiin on tarkoitus itsekin lähteä. Yhden kerran olen käynyt 7 km kisan juoksemassa, mutta tänä vuonna pitänee startata 18 km:lle. Profiililtaan kisa on todella raskas ja varsinkin lopussa voi olla aika tuskaista kiipeämistä pururadalla. Reitti olisi todella hieno maastojuoksuun, jos niitä kurapolkuja ei olisi kannettu täyteen soraa. Joka vuonna polkuja on paranneltu vähän, kohta niihin varmaan vedetään asvalttikin. Olisi kiva juosta sellainen maastojuoksu, jossa oikeasti olisi vähän muutakin kuin hiekkapintaista tietä tai pururataa, kuten kuraa ja leveitä ojia ylitettävänä.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Katselin tuossa parin edellisen vuoden tuloksia, ja sieltä omaa sijoitusta. Viime vuonna 60. ja edellisenä 90. Ajat vastaavasti 1:20 ja 1:26. Tavoite ei siis tänä vuonna voi oikeastaan olla muuta kuin sijoitus 30. ajalla 1:15. Voi tosin olla, että tuohon sijoitukseen ajan pitää mieluummin alkaa 1:14...

Tuli ilmottauduttua tuonne ecrossiin ja luin esitettä, ja nyt rupesi arveluttamaan olenko menossa kuntoani kovempaan tapahtumaan(apua)!

maasto taitaa olla tosi vaihtelias ja korkeuttakin varmasti piisaa.

olen hölkytellyt kolme puolikasta tänä vuonna, ajallisesti piirun verran alle 2 tuntia. mitenkähän on, pystyisikö tuosta päättelemään aikaa, joka menee tuolla espoossa

? ( meinaa vaan et ns.huoltojoukot osaisivat tuskastumatta odotella) itse ajattelin , että saattaa mennä samanverran tai jopa enempi aikaa tuon maaston takia. osaisiko joku ratkoa tälläistä asiaa ja onko yleensä mahdollista jaksaa / kyetä pääsemään maaliin vaikei ole suuremmin mäkivetoja tai vauhtilenkkejä heitellyt?:lipsrsealed:

enemmän innokas kun älykäs