Jump to content
Juoksufoorumi.fi

maratoni kengät

miksa
 Share

Recommended Posts

Kertokaa mitkä olis hyvät maratoni kengät? Itselläni on Asics nimbukset ja ne ovat olleet hyvät. Juoksin juuri tuossa toissa päivänä 26km:n lenkin ja ne tuntui oikein hyviltä.Mut kyllä varmaan parempiakin löytyy?!:running:

Jos kenkä tuntuu hyvältä, mitäpä sitä vaihtamaan.Asicsin DS Trainer on kevyempi ja rullaavampi, mutta vähemmän vaimennettu. Sitä voi kokeilla, jos toisia kenkiä harkitset.

• 3 weeks later...

Paavo Nurmen juoksin Saucony Grid Trophy 4:llä. Yksi rakko varpaan päässä ja toinen saman jalan kaariholvessa, molemmat pieniä eivätkä haitanneet menoa lainkaan. Lesti on leveä ja päkiä ah niin miellyttävän pehmeä ja joustava juosta. Mistäköhän noita saisi Suomesta? Itse olen Sauconyt ostanut aina Jenkeistä kun täällä en ole bongannut kuin joitain halpismarkettimalleja.

Jyrki

Paavo Nurmen juoksin Saucony Grid Trophy 4:llä. Yksi rakko varpaan päässä ja toinen saman jalan kaariholvessa, molemmat pieniä eivätkä haitanneet menoa lainkaan. Lesti on leveä ja päkiä ah niin miellyttävän pehmeä ja joustava juosta. Mistäköhän noita saisi Suomesta? Itse olen Sauconyt ostanut aina Jenkeistä kun täällä en ole bongannut kuin joitain halpismarkettimalleja.

Jyrki

Sorry se oli Saucony Grid TRIUMPH 4 kun tarkemmin katsoin.

J