miksa Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 Share Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 Kertokaa mitkä olis hyvät maratoni kengät? Itselläni on Asics nimbukset ja ne ovat olleet hyvät. Juoksin juuri tuossa toissa päivänä 26km:n lenkin ja ne tuntui oikein hyviltä.Mut kyllä varmaan parempiakin löytyy?!:running: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogo3000 Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 Share Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 No mutta jos nuo tuntuu hyvältä, miksipä pitäis etsiä uusia? Onko jotain ominaisuuksia, mitä jäät Nimbuksilta kaipaamaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mage Lähetetty 29. kesäkuuta , 2008 Share Lähetetty 29. kesäkuuta , 2008 Kertokaa mitkä olis hyvät maratoni kengät? Itselläni on Asics nimbukset ja ne ovat olleet hyvät. Juoksin juuri tuossa toissa päivänä 26km:n lenkin ja ne tuntui oikein hyviltä.Mut kyllä varmaan parempiakin löytyy?! Jos kenkä tuntuu hyvältä, mitäpä sitä vaihtamaan.Asicsin DS Trainer on kevyempi ja rullaavampi, mutta vähemmän vaimennettu. Sitä voi kokeilla, jos toisia kenkiä harkitset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
innokas Lähetetty 29. kesäkuuta , 2008 Share Lähetetty 29. kesäkuuta , 2008 Nimbuksella en ole ikinä juossut, mutta neutraalille/supinoivalle askellukselle on myös ainakin Brooksin Glycerinit hyvät. Itse olen juossut niillä kaksi maratonia ja olen tosi tyytyväinen. Glycerin pysyy ostoslistassani jatkossakin. Nimbukseen verrattuna taitaa olla kiertolöysempi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preacher Lähetetty 16. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 16. heinäkuuta , 2008 Paavo Nurmen juoksin Saucony Grid Trophy 4:llä. Yksi rakko varpaan päässä ja toinen saman jalan kaariholvessa, molemmat pieniä eivätkä haitanneet menoa lainkaan. Lesti on leveä ja päkiä ah niin miellyttävän pehmeä ja joustava juosta. Mistäköhän noita saisi Suomesta? Itse olen Sauconyt ostanut aina Jenkeistä kun täällä en ole bongannut kuin joitain halpismarkettimalleja. Jyrki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Preacher Lähetetty 18. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 18. heinäkuuta , 2008 Paavo Nurmen juoksin Saucony Grid Trophy 4:llä. Yksi rakko varpaan päässä ja toinen saman jalan kaariholvessa, molemmat pieniä eivätkä haitanneet menoa lainkaan. Lesti on leveä ja päkiä ah niin miellyttävän pehmeä ja joustava juosta. Mistäköhän noita saisi Suomesta? Itse olen Sauconyt ostanut aina Jenkeistä kun täällä en ole bongannut kuin joitain halpismarkettimalleja. Jyrki Sorry se oli Saucony Grid TRIUMPH 4 kun tarkemmin katsoin. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts