jogo3000 Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 Share Lähetetty 28. kesäkuuta , 2008 http://rovaniemenroadrunners.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=29 Meinaako seppolaisia osallistua tuohon tapahtumaan? :026: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogo3000 Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Author Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 No, ainakin minä lähden kisaan mukaan 5 km sarjassa. :eclipsee_steering: Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Karppakin juoksee jos vain kerkiää järjestelypuuhista ja illan testilenkki onnistuu. Järven kiertäneille olisi tarjolla komea mitali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-TE- Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Pitääpä tulla katsomaan jos suinkin ehdin. Jos vaikka ensivuonna jo kantti kestäis lähteä mukaan järveä kiertämään. Tällä hetkellä kunto on sitä luokka että mies menee hapoille jo katsellessa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogo3000 Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Author Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Saa tulla moikkaamaan jos haluaa :039: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Mie yritän päästä myös katsoon jos sattuu olemaan vapaata. Minua nyt tuskin tuntee ilman seeprahametta:) Mutta mie olen se, kenen suu käy koko ajan ja jalat pysyy paikallaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-TE- Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Mie yritän päästä myös katsoon jos sattuu olemaan vapaata. Minua nyt tuskin tuntee ilman seeprahametta:) Mutta mie olen se, kenen suu käy koko ajan ja jalat pysyy paikallaan. Eli kurppa on se joka vetää kaksinkäsin suklaata... ja suu käy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokkehp Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Ajattelin tulla juoksemaan Rovaniemimaraton viikon kuluttua mielessä, eli ei aivan viimeiseen tappiin asti kärsisi painaa menemään... tai mitenkähän käy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2008 Eli kurppa on se joka vetää kaksinkäsin suklaata... ja suu käy... Me on taidettu herran kans tavata joskus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurppa Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Mun pitäis olla jo matkalla Sonkaan. Mutta istun vielä yöpuku päällä aamukahvilla. Muistin, että se alkaa myöhemmin. Joten näkemättä jäi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogo3000 Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Author Share Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Kiitos järjestäjille jotka kielsivät osallistumasta 5 km matkalle Kiersin siis koko reitin ja olihan se hyvinkin vaivan arvoinen. Komeita maisemia ja haastavia nousuja. Karppaakin jututin. Sisko oli taas palkintosijoilla, tällä kertaa kolmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokkehp Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Aikamoisia mäkiä tosiaan. Kiva välillä juosta tällaistakin. Jos olisin tosikompi, en kuitenkaan tuollaisiin osallistuisi, sillä tällainen "normi" kuntoilija ei näe kuin kantapäät kanssakilpailijoilta lähdössä, eli "tavalliset" lenkkeilijät eivät pääsääntöisesti tuollaisiin osallistu, huiput ainoastaan. Muuten juoksu kulki kuten olin ajatellukin. Vaimon kanssa mentiin yhtämatkaa lähes koko lenkki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Jogo 2000 veti järven ympäri sellaista vauhtia,että sai melkein ennakkosuosakin paineet harteille Rovaniemi Maratonin puolikkaalle. Karppa ei etes nähnyt Jogon kantapäitä lähdössä kun mies viilletti niin kovaa. Jos minä olisin juossut yhtäkovaa niin tavoittelisin puolikkaalla 1.23-1.24 aikaa . Eiköhän ne tuloksetkin tule aikanaan kotisivuille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Share Lähetetty 5. heinäkuuta , 2008 Tuloksetkin löytyy täälä. http://rovaniemenroadrunners.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Itemid=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts