Jump to content
Juoksufoorumi.fi

La 28.6

kurppa
 Share

Recommended Posts

Sauvakävelyä aamusella 7km.

Nyt kun muut paikat on suht suorassa, saa selvän, mitä muuta on vinksollaan.

Mie en tajua enää. Vasen jalka on jotenki ihan sisäkierrossa. En meinaa saada sitä sillai kunnolla suoraan. Aivan kuin jalka lähtisi ihan väärään asentoon lonkkakupista ja kiertyy polvi ja muut sisälle päin.

Takareisi on kiristynyt ikävästi, mutta sauvominen auttaa siihen, koska saan tehtyä sillä kunnon taaksetyöntöä.

Tämä on mielenkiintoista kun tutustuu omaan anatomiaan. Kieltämättä tulee aina välillä mieleen turhautuneita ajatuksia, että jos antais olla. Antais lihoa itsensä taas 20 kiloa ja alkais kunnolla sairastaan selkää. Kela vois kouluttaa minusta jonku matonpunojan. Elelisin sitten loppuajan kuntoutustuella ja peruspäivärahalla kun kaikki isommat tuet loppuis.

Mutta toisaalta. Mulla on vielä mielessä sekin aika kun tyttöä odottaessa kuljin kepin kans kun toinen jalka "tipahti" aina alta tunnottomaksi. Ei sekään kivaa ollut.

Välillä mie en kyllä tiedä, mitä teen. Mulla syvästi houkuttaa se tammikuun 24 tuntia. Jotenkin tuntuu, että jos sitä ei olis niin ehkä jättäisin tämän touhun ja liikkuisin vain järkevästi sen verran, että pysyn jotenkin työkunnossa.

Voi hitto, että tää on raastavaa välillä. Mutta jos mie vielä kuitenkin sinne tammikuuhun tähtään. Kun mulla niin kamalasti haluttais.

Kohta vimpuloiden kans tivoliin ja illalla yritän ehtiä vielä pyöräileen ja pulahtaan kemijoessa.

Kaikille mahtavia juoksuja kaikkiin kisoihin, missä uurastatte.