Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jesper Olsen Worldrun II Suomessa - 7.8.2008 Saukkola - Salo 47 km

Seppo
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...

Taidanpa lähteä minäkin matkalle mukaan, kun olen tuossa Saukkolan kyljessä Nummella töissä ja kotipaikkana pitelen Saloa. Onkos jollain tarkempaa tietoa, että milloin olisi aloitusaika Saukkolassa ja missäköhän hän on yötä Saukkolassa? Muutenkin olen Nummi-Pusulan kunnan töissä ja jos nyt huollon tai muun suhteen ilmenee tarpeita, niin ilmoitelkaa minulle, niin katellaan mitä voin asian suhteen tehdä.

Larkalle tiedoksi: Tarkemmat aikataulut selviävät ehkä paria päivää ennen etapin juoksemista, mutta pääsääntöisesti juoksemaan lähdetään aamulla ja etappi päättyy iltapäivän aikana. Saukkolaan päättyvän etapin majoitus on Lohjalla Spiroksen luonaa, pääseepähän Jesper juttelemaan vaihteeksi sellaisen ultraajan kanssa jolla on takanaan kilometrejä enemmän kuin Jesperillä itsellään.

Lenkkimiehelle: Juoksija-lehden jutunkirjoitussuunnitelmista minulla ei ole tietoa, mutta kyllä siellä on tieto juoksun aikataulusta. Juoksijan netti-sivulle saatiin uutinen World Runista jopa kesälomien aikaan, ansiokasta toimintaa! Saukkosen Kalella saattaisi olla vaikeuksia pysyä porukassa mukana, kun Jesperin ja Sarahin juoksuvauhdit kuuluvat olevan ajoittain jopa reilusti alle 5 min/km kyytiä! Tarkempi kuva pallonkiertäjien lyhyen matkan juoksuvauhdeista saadaan huomenna, kun Viitasaari - Maso -etapin välipalana käyvät paiskaamassa "Kalevin Kirmasu" kympin kisan.

• 2 weeks later...

Etappi juostu, kuten Hemp jo totesi juostiin tänään jo noin 7 km huomisen etapistakin kun juoksu kulki ja sää oli hyvä. Tarkkoja matkatietoja en ole vielä purkanut, mutta arvioisin juoksua tulleen Jesperille ja Sarahille reilusti yli 50 km. Minä ja Erektori myöhästyimme startista muutaman minuutin, mutta 3.40:n avustuksella pääsimme mukaan juoksuun varsin nopeasti ja missassimme ehkä n. 2 km alusta. Nettoaika minulle oman kellon mukaan 4.37.20 ja bruttoaika hieman yli 6h.

Todella mukava kokemus ja huomenna matka jatkuu Jesperin ja Sarahin seurassa Turkuun.

EDIT: Matkaa tuli 50,8 km (Jesperille & Sarahille 3,1 km enemmän)

Muokattu

Jep kyllä porukka meni aika haipakkaa välillä , x-caliberi ja jesperi pitivät hyvää tempoa koko päivän ja sarah hipsutteli tasaisen tappavaa tahtia , huomenna on sitten suomen pätkä juostu ja taitaa alkaa tositoimet , jesper ja sarah kehuivat superhyväksi suomen huollon ja avustamisen koko matkan aikana , käskivät välitää SUURET KIITOKSET KAIKILLE .