Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Jesper Olsen Worldrun II Suomessa - 27.7.2008 Viitasaari - Maso 40 km

Seppo
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eipä ole ollut puhetta majoituksista, leirintäaluetta tai vastaavaa varmaan tarvittaisiin. Sama juttu seuraavan eli Vehniän kanssa. Teillä lienee siellä paikallistuntemusta, ja jos ei ole niin Kalevin Kirmasusta varmaan löytyy asiantuntijoita?!

Myös Jyväskylän ja Lahden välillä taitaa olla pari majoitusta vielä auki, Lahdesta Turkuun on hommat jo hallinnassa.

Reino toimii tuolloin kuskina ja hänellä oli tiedossa jotain mökkejä sielläpäin. Ehdotan, että corner ottaisi yhteyttä häneen muutenkin koordinoinnin vuoksi. Joskus oli puhetta siitä, että huoltoautosta voidaan Etelä-Suomessa luopua, koska juoksijoiden autoja riittää, mutta minusta parasta olisi käyttää samaa autoa koko ajan. Sen sijaan se, että mihin asti tarvitaan kuski erikseen paikallisten juoksijoiden ja aktiivien lisäksi on toinen juttu.

Aika pitää paikkansa ja Jesperin sijoitus oli yleisen sarjan neljäs. Matka oli itse asiassa 10,4 km, joten aika on siis vieläkin kovempi.

Sarah tuli kolmanneksi naisten yleisessä sarjassa, mutta aikaa en muista. Hatapa juoksi 5km:n kuntosarjan jotain 23 minuuti pintaan ja minä M40-sarjassa tuon 10,4 km 45:10. Pikkuisen tuntui putkissa aamun 16 kilsan verryttely tien poskessa...

Sarah, Jesper ja Hatapa jatkoivat maantietä etelään ja minä jäin saunomaan ja uimaan kisapaikan rantaan. Lämmintä piisaa ja äsken vaa'alla oli paino vielä 1,5 kg alle normaalipainon.

Muokattu