Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Veteraanien SM-hallit

Recommended Posts

Onko palstalaisia lähdössä Veteraanien SM-hallikisoihin? Juuri tuossa soittelivat seuran toimistolta ja kyselivät minua mukaan. Matkojha ei tuolla meille pitkänmatkalaisille ole, kun pisin kisa käydään 3 000 metrillä, mutta tuonhan voisi vaikka juosta coopereina. :pois :rock

Kisathan järjestetään Liikuntamyllyssä helmikuun 18.-19. päivinä.

http://www.helsy.com/vethallit06/

En ole koskaan ollut kyseisissä kisoissa. Onko siellä kaikki oikeasti jotain urheiluveteraaneja vai saako sinne osallistua kuka tahansa "veteraani" eli siis ikänsä puolesta? Ootko Hatapa osallistunut kisoihin aiemmin?

Osallistua saa kuka vaan ikärajat täyttävä SVU:n jäsenseuran jäsen. Osanottajia on laidasta laitaan alkaen kolmevitosista ja päätyen kasikymppisiin. :viisas

Itse en ole näissä SM-kisoissa koskaan käynyt, mutta v. 2000 juoksin maratonin veteraanien EM-kisoissa, kun sattuivat järjestämään kisat melkein kotiovella. Lisäksi olin koko kisojen ajan toimitsijana ja se oli aivan upea kokemus.

Sen verran kuitenkin kiinostukseni heräsi tätä tapahtumaa kohtaan, että harkitsen vakavasti tuota kolmelle tonnille osallistumista.

No mä en kuulu mihinkään seuraan, ainakaan vielä. Eli en edes näköjään sen puolesta voisikaan osallistua, ikäni puolesta kyllä. Tosin olen kyllä useamman kuukauden harkinnut liittyväni erääseen vantaalaiseen urheiluseuraan, mutta enpä ole vielä saanut aikaiseksi. Jos meinais liittyä, tulis vähän kiire, eiks se ilmoittautuminen sinne kisoihin päätykin kohta? Oonkin mielenkiinnolla seurannut Kuulutteko johonkin urheiluseuraan-palstaa.

Minkähänlaisia tuloksia veteraanit on vetässyt 3000 metrillä, pitääpä käydä tuolla sivuilla kurkkimassa.