Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 22


3.40
 Share

Recommended Posts

Ma: lepo

Ti: 13 km 5.18/122

Ke: 13 km 5.10/121

To: 4 km ver, välissä 3*150 m + voima salilla + 4 km pururadalla, väliin 6* jyrkkään mäkeen voimatreeni jaloille

Pe: 3 km ver + 6 km 4.22/143 + 3 km ver

La: 30 km 5.40/127

Juoksua yhteensä 76 km, aikaan 6.50.

3./3 kevyt viikko.

Tämä viikko tynkänä, koska ensi viikolla Suomi-juoksun takia päivää etuajassa puuhastelut.

Link to comment
Share on other sites

Ma Pk 13,45 145/178

Ti Pk 5,73 158/165

Ke Pk 9,02 157/166

To ap Pk 14,68 156/162

To ip Pk 8,43 155/163

Pe Pk 8,07 151/173 Lisäksi kuntosalilla rimpuilua

La ap Pk 13,79 141/153 Maastossa

La ip Pk 11,37 158/169

Su Pitkä 17,97 154/163

Yhteensä 102,51 km aikaan 09:52:58 ja energiaa tuhraantui 8524 kcal. Terwahölkän jälkeen oli mukavaa nauttia saavutetusta kunnosta ja hölkätä runsaasti perusvauhdeilla.

Link to comment
Share on other sites

Keventelyä Suomi-juoksua varten.

Ma 10,0km + 45min spinning

Ti 17,1km

Ke 8,0km + 75min spinning

To lepo / pyöräilyä

Pe lepo / pyöräilyä

La 23,0km ja pyöräilyä

Su 5,0km ja ehkä vielä pyöräilyä.

Juoksua 63km ja spinningiä 2h.

Pyöräilyä ehkä n. 100km, mutta sehän ei ole mitään treeniä, ettäs tiedätte.

Link to comment
Share on other sites

No sinne Perniöön minäkin. Keveästi siis, mutta aiemmista maravalmisteluista poiketen ei mitään ihan totaalikevyttä meininkiä, vaan semmoista vireen ylläpitoa.

59km (lepo - 6km - 26km - lepo - 11km - 6km - 10km)

Tänään uskaltauduin oikein radalle niitä tonneja kokeilemaan. Onneksi ei ollut juurikaan yleisöä, kun oli vähän turistifiilis. Verryttelyjen välissä menin 8*1km vaihtelevilla vauhdeilla: alkuun pari 4min, sitten pari 4min30sek, sitten taas pari 4min ja lopuksi testasin miltä suunniteltu kisavauhti 4min55sek tuntuu. Jäi semmoinen olo, että kolme ja puoli tuntia on viikon päästä mahdollisuuksien rajoissa.

Link to comment
Share on other sites

Ma hieronta + lepo

Ti sulkapalloa 1h

Ke ap PK 6 km, ip PK 10 km

To VK 8 km

Pe lepo

La PK 8 km

Su PK 10 km

Yhteensä juoksua maran verran 42 km + sulkkis. Eka juoksuviikko runsaan viikon löysäilyn, juopottelun, lentokenttähaahuilujen ja pukukengissä tepastelujen jälkeen. 9 päivää otin löysää Yyterin nelikakkosen jälkeen. Nyt alkaa hiippailukesä. Usein ja riittävästi. Syssymmällä joku mara. Mutta nyt kehitetään peruskuntoa.

Link to comment
Share on other sites

Ma aamu pyöräily 11,5 2,42min/km, päivä 11,5 km juoksu 4,08 mim/km

Ti aamu 11,5 juoksu 4,45 min/km , päivä 11,5 juoksu 4,33 min/km

ke aamu 11,5 juoksu 4,34 min/km, päivä 11,5 juoksu 4,22 min/km

to aamu 11,5 juoksu 5,01 min/km, päivä 11,5 pyöräily 3,03 min/km + 5x800m ,vetoja juosten 3,30 min/km

pe ilta 12,8 km juoksu 5,09 min/km

la päivä 31,4 km juoksu 5,01 min/km

Yhteensä 139,9 km

Reipas viikko väliin ensi viikolla hiukan kevyempi sitten taas vähän kovempaa.

Muokattu
lisäsin tekstiä
Link to comment
Share on other sites

Ma: Lepo

Ti: PK 6.4 km, 5:51/km, 130 (70%)

Ke: PK 6.4 km, 6:05/km, 128 (69%)

To: PK 6,4 km, 5:40/km, 133 (72%)

Pe: 4*800 m, 4:29/km, 151 (82%)

La: 7.0 km, 5:44/km, 130 (70%)

Su: Kävely 5 km, Perniön reitti ympäri vaimon kanssa. Kisan ekapuolikkaalla kävelen neljässä kohdassa: Lähtöalueen jälkeinen lievä nousu n. 30 sec. Perniöntien sillan jälkeinen 'nousu' 45 sec. Seuraavan sillan jälkeinen nousu 45 sec ja ennen Kiskontien ylitystä oleva 'nousu' 30 sec. Viimeistään toisella puolikkaalla joutuu sitten tekemään 5 min:n kävelyrupeaman.

PK 6.4 km, 5:47/km, 126 (68%)

Yht. 39.0 km juoksua. Palauttelua Kurrenkierrokselta ja keventelyä Perniöön.

Link to comment
Share on other sites

Maratonviikko:

  • Ma Lepo.
  • Ti Lepo.
  • Ke Juoksu: 8km PK sis. 5 x n. 500m reippaampaa vetoa.
  • To Lepo.
  • Pe Juoksu: 4,8km rento PK.
  • La Juoksu: 42,195km VK (Tukholman mara).
  • Su Lepo.

Alkuviikko muissa harrasteissa. Alle pari rentoa lenkkiä alle ennen h-hetkeä. Viikon saldo n. 55km juoksua. Tapahtumarikkaan kevään rimpuilun jälkeen tuloksena ihan onnistunut maratonkokemus. Ensi viikko ansaittua lepoa (työmatkapyöräilyä kuitenkin), ehkä loppuviikosta tai viikonloppuna kokeilen kevyttä lenkkiäkin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy