Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Nintedno Wii + Wii fitness

P70
 Share

Recommended Posts

Niin sitä meikäkin hurahti ostamaan pelikonsolin, vaikka olin kyllä päättänyt etten sellaiseen hurahda. Niin sitten näin Wii fitness mainoksen telkusta ja päätimme sitten perheen kanssa äänin 2-0 (lasten ääniä ei kysytty) hommata tuon laitteen.

Rahaahan tuohon meni yli 500 euroa kaikkine hyvineen, mutta kerranhan se kirpaisee.

Fitness lauta tuntuu olevan varsin vekkuli laite. Vaihtohtoja erilaisiin harjoitteisiin löytyy riittämiin, tosin 'kuntotestin' jälkeen täytyy avoinna olevia pelejä (=harjoitteita) pelata tietty aika ennenkuin lisäpelejä pääsee pelaamaan.

Kiva laite, jos muilla kokemuksia yms wiistä niin ei muuta kuin viestiä

Meillä kyseinen tasapainolauta ollut nyt vuorokauden ja riemua piisaa. Lapset, 7 ja 5 v pojat ovat innoissaan hölkänneet ja hypänneet itsensä aivan hikisiksi huomaamattaan. Itselle varmaan tulevaisuudessa tärkeä lelu joogan ja lihaskunnon harjoittelussa. Ainakin meillä on otettu laite innolla vastaan ja toivottavasti intoa riittää pelata tulevaisuudessakin siten, että koko perhe on paremmassa kunnossa pelin ansiosta. Jos niin käy, peli on maksanut itsensä moninkerroin takaisin.

Kuukauden päivät olen rieuhunut ja paino pudonnut semmosen 6 kilon verran, mikä on aika hyvin, kun ohessa on aiemminkin tullut kilometrejä viikkoon noin 50-60.

Hieman isokokoinen lapsi (ja vanha:sad:) olen, mutta sehän ei haittaa, kun on vaan tarpeeksi paksut verhot kämpän ikkunassa :situps:

Muokattu