Jump to content
Juoksufoorumi.fi

kuumaveriset juoksijat

trouble
 Share

Recommended Posts

Kyselenpä nyt uutena kirjoittajana täältä, kun en tiedä mistä muualta kyselisin. Tarkenen hyvin juosta näin talvella ja minua kiinnostaisi juosta vähän vähemmissäkin vaatteissa. Kokoontuuko täällä Helsingissä sellainen poppoo ja onko siinä mukana muita naisia? Olen kyllä ihan itsekseni lenkkeillyt joskus talvella shortseissa ja kohdannut aika oudoksuvia katseita.

Kyllä näitä porukoita kokoontuu ainakin Turun seudun hölkkäkisoihin, miksei siis myös pääkaupunkiseudullakin.

Pari vuotta sitten kun osallistuin Liedon uudenvuodenjuoksuun niin kisaan osallistui vajaa kymmen alan harrastajaa. Nuorimmat olivat hiukan yli 10-vuotiaita. Naisilla oli topit päällään.

Kyselenpä nyt uutena kirjoittajana täältä, kun en tiedä mistä muualta kyselisin. Tarkenen hyvin juosta näin talvella ja minua kiinnostaisi juosta vähän vähemmissäkin vaatteissa. Kokoontuuko täällä Helsingissä sellainen poppoo ja onko siinä mukana muita naisia? Olen kyllä ihan itsekseni lenkkeillyt joskus talvella shortseissa ja kohdannut aika oudoksuvia katseita.

Eilen Strömsössä oli juttu Turun avantouimareista, jotka tykkäsivät myös lenkkeillä yhdessä. Päällä pipo, hanskat ja shortsit. Löytyisiköhän samanlaista innostusta Helsingistä?

Eilen Strömsössä oli juttu Turun avantouimareista, jotka tykkäsivät myös lenkkeillä yhdessä. Päällä pipo, hanskat ja shortsit. Löytyisiköhän samanlaista innostusta Helsingistä?

Tietääkseni PK-seudulla vaikuttaa (tai ainakin on vaikuttanut) ainakin kaksi "paidatonta" juoksijaryhmää. Toinen on Pekkaniska Oy:n väkeä; toisen ryhmän taustaa en tiedä. Täkäläisissä juoksutapahtumissa tätä porukkaa näkee; esim. huhtikuisessa Länsiväyläjuoksussa on tavallisesti muutama täkäläinen paidatonkin mukana. Siitä ei ole mitään tietoa miten näihin porukoihin pääsee (tai no: Pekkaniskalle voi varmaan pyrkiä töihin...). Pekkaniskan sivuilla on muuten kuvakin muutamasta ao. harrastajasta.