Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Stressi

julma
 Share

Recommended Posts

Stressi toki nostaa sykettä, mutta en kuitenkaan jättäisi sen vuoksi Tukholmaa väliin. Eri asia tietenkin jos sykkeet on jo pidemmän aikaa olleet tuolla pilvissä. Ei sekään tervettä ole, eikä ihmisen sydän ihan kaikkea kestä. Ehkä itse mittailisin leposykkeitä jne. tässä vielä ennen ja katsoisin sitten mikä on päivän kunto lauantaina. En usko, että on vaarallista lähteä, jos ei muita oireita ole. Tsemppiä!

Moi,

Olen lähdössä Tukholmaan, mutta nykyinen elämän tilanne on stressaava. Kävin eilen kevyellä lenkillä, mutta sykkeet oli ihan pilvissä. Onkohan vaarallista lähteä.:mad14:

Mullakin sykkeet olleet korkealla jo jonkun aikaa, mutten tiedä mistä johtuu. Vappuna olin korkeassa kuumeessa, ja kun sen jälkeen toivuttuani aloin urheilemaan ja juoksemaan taas, niin sykkeet ovat huidelleet järjestelmällisesti 140-160 välillä, vaikka kuinka hitaasti juokset. Muistelen joskus viime kesän pitkiksiä, että olisin juossut ne jollakin 128-130 sykkeellä, joten aika on hurja ero viime vuoteen verrattuna. Liekö uusi työpaikka ja muutto uuteen kaupunkiin ovat vieneet verojaan sairastelun lisäksi kun sykekin korkeella huitelee. Muutoin olo on kyllä ihan hyvä, vaikka lenkin korkeilla sykkeillä meneekin. Tukholma odottaa lauantaina ja meinasin mennä - näillä sykkeillä... Terveeellisyydestä en yhtään osaa sanoa, mutta kun mitään sen kummasempaa ei korkeiden juoksusykkeiden lisäksi ole, niin en osaa olla menemättäkään lähtöviivalle. Leposykettä olisi ehkä voinut enemmänkin tarkkailla tietty, mutta en ole niin harjaantunut näissä sykkeissä että tietäisin mikä on terveen rajoissa minun kokoiselle ja kuntoiselle juoksijalle...