Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Täysi matka Nokialla / elokuu 2008

jiivee
 Share

Recommended Posts

Nyt oli pakko avata tämä ketju...

Onkos viimevuotisesta porukasta moni tulossa, ja entäpä uusia tuttavuuksia?

Mitenkäs Seppolan joukkueen/ joukkueiden laita?

Reitit ovat samat kuin viime vuonna, ja ne havaittiin hyviksi (ja ei niin raskaiksi kuin 2006).

Reitit on tälläkin hetkellä aikas hyvässä kunnossa, niitä on silloin tällöin tullut tahkottua.

• Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vielä en ole järkiintynyt, täysi matka on edelleen tavoitteena.

lopullinen päätös kypsyy vasta 3-4 viikkoa ennen kisaa, kun näkee mihin kunto riittää. nyt on jo treenaus tuplaantunut parin kuukauden takaisesta ja kesän alusta pitääkin jo posottaa ihan täysillä.

mutta kyllä se 3.8. on siellä kalenterissa merkattuna..

No miksi tyytyä yhteen, kun voi saada molemmat?:vrolijk_26:

Joroinen on mulla ainakin hyvä viimeistely, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan....

Niinpä! Tuota asiaa on tullut pohdittua useampaan kertaan...

Jos Joroisen ottaa "kohtuurauhallisesti", niin onko siitä haittaa Nokiaa ajatellen?

Vastaus lienee hyvinkin henkilöstä riippuvainen, joten itse tuo asia pitänee arvioida. Täytyy katsoa kunto kesäkuun lopussa ja tehdä päätös sitten.

(Olen myös spekuloinut ajatuksella mennä kesäkuun lopussa Kiskon kisaan harjoitusmielessä. Mutta koska se on sen verran lyhyt, niin onko järkevämpi siinä vaiheessa keskittyä pitkiin pyörälenkkeihin kun niitä ei kuitenkaan ole tarpeeksi alla?:huh:)

Jos Joroisen ottaa "kohtuurauhallisesti", niin onko siitä haittaa Nokiaa ajatellen?

Vastaus lienee hyvinkin henkilöstä riippuvainen, joten itse tuo asia pitänee arvioida.

Mä vedin viime vuonna molemmat kisat täysillä. Ja vaikka Nokialla ei ihan täysin onnistunutta suoritusta tullut, niin mun mielestä molempiin kisohin voi osallistua ihan hyvin. Ja kun katselee viime vuoden tuloslistoja, niin näin aika moni on tehnytkin.

Vastaus lienee hyvinkin henkilöstä riippuvainen, joten itse tuo asia pitänee arvioida. Täytyy katsoa kunto kesäkuun lopussa ja tehdä päätös sitten.

(Olen myös spekuloinut ajatuksella mennä kesäkuun lopussa Kiskon kisaan harjoitusmielessä. Mutta koska se on sen verran lyhyt, niin onko järkevämpi siinä vaiheessa keskittyä pitkiin pyörälenkkeihin kun niitä ei kuitenkaan ole tarpeeksi alla?:huh:)

Olen ite ajatellut niin, että kun kesä on lyhyt ja kisoja on vähän niin yritän osallistua niin moneen vetäisyyn kun vaan kerkiää muilta aktiviteeteilta.

Triathlonissa kisarutiini näkyy esim. vaihdoissa, ja mitä enemmän saa startteja niin sen vähemmän tulee yleensä ylimääräisiä hötkyilyjä.

Jos lataa kaikki yhden kortin varaan, niin silloin turhautuminen ja pettymys voi saada turhankin isot mittasuhteet jos kisa ei onnistukaan. Esim. Itsellä näin kävi viime kesänä, perusmatka floppasi mutta kokonaisuudessa jäi hyvät fiilikset kun Joroinen meni hyvin...

Eli kisaamaan vaan, aina kun pääsee!:running::running::running:

Sen verran tuosta palkintopuolesta näin puoliepävirallisesti....

Eli vaikka sm-arvoa tänä vuonna ei olekaan täydellä matkalla, niin seura haluaa osoittaa arvostusta täydelle matkalle palkinnoista tinkimättä.

Kisan pääpalkinnoksi on sovittu uusi TREK- maantiepyörä.

+ paljon muuta käyttötavaraa sijoituksien mukaan.

:heikofahrrad: Eli ei muuta kuin treenaamaan .......

(Ja virallista infoa tulee sitten seuran sivuille lähempänä kisaa....)

Muokattu

Tsemppiä kaikille Nokian kisaan valmistautuville.

Kateeksi käy...

Olisi tosi kiva olla taas mukana (oon ollut 2005, 2006, 2007. kaksi kertaa maaliin, yksi keskeytys). Järjestelyt on ollut tosi hyviä ja fiilis mitä parhain joka kerta, joten ehdottomasti kannattaa lähteä mukaan, vaikka olisi vähän kahden vaiheilla. Mukana on monenmoisella ja heikommallakin kuntotaustalla olevia (kaltaisiani...:huh:), joten rohkeutta vaan lähteä viivalle, vaikka tuntuisi, ettei treeniä ole niin paljoa kuin pitäisi.

Nyt tässä odotellaan vauvan syntymää ja haaveillaan tulevista kesistä...