Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kuopio maraton-08

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Itselläni on kokemusta puolikkaasta. Reitti kulkee oikeastaan lapsuusmaisemissa. Ihan kiva fiilistellä tuttua reittiä. Reitillä oli pari vuotta sitten hiekkaosuuksia jonkun verran mutta ei ne minua ainakaan haitanneet. Järjestelyt toimivat hyvin.

Tänä vuonna olisi tarkoitus kiertää kokonainen.

Mä olen puolikkaan tulossa juoksemaan. Vähä ristiriitaset fiilikset. Aika huonosti tullu nyt kesällä reenattua mut nyt on vauhtikestävyysreeneissä tuntunu kulkevan ihan kohtalaisesti. Eli sikäli kai sitä kuitenki lähetään 1:58 alittamaan. Toivottavasti ei oo kauheen kuuma keli. Täälläpäin kun tuntuu mäkiä olevan aina ja kaikkialla niin kertokaas miten paha korkeusprofiili reitillä on!?

Edit:

Eli siellähän se profiili on tapahtuman reitti-sivulla.

Muokattu

Tulipas käytyä kietaisemassa tavoitevauhtinen 10,8 kilsan lenkki vieläpä melko mäkisissä maastoissa. Lupailee kyllä hyvää sen suhteen että ennätystä lähdetään alaspäin hilaamaan. Suunto Training Manager oli tosin sitä mieltä että meni vähän turhan rankaksi harjoitukseki, mutta pitää kai sitä joskus vähän tuota ruumista opettaa siellä epämukavuusalueella toimimiseen. :action-smiley-073:

Olen menossa puolikkaalle, joka on samalla "neitsytkisani". Hyvä ettei oo kakka housussa pelkästä ajatuksesta... Kun on ollut tässä kesän mittaan useempi tauko sairastelun ja vammojen takia, niin hirvittää että onko sitä juoksua tullut tarpeeksi. Sitäpaitsi täällä omissa pannukakkua muistuttavissa maastoissa kun on treenannut niin saattaa Kuopion mäet hyydyttää mukavasti.

Olen tulossa koko maralle. Minulla on myös eka täysi matka. Kävin kaksi vuotta sitten juoksemassa puolikkaan Kuopiossa. Reitti on suhtkoht tasaista. Pahimpia on ehkä pitkä loivat mäet esim. Niiralassa ennen teatteritaloa. Toivottavasti tulee hyvä keli koska maisemat ovat satamasta eteenpäin tosi kauniit (kotiseutua). :smiley:

• 2 weeks later...