Jump to content
Juoksufoorumi.fi

crossfit endurance

AllIn
 Share

Recommended Posts

Uskoakseni näissä hommissa ainoa varma on ettei mitään tule ilmaiseksi. En ole kovin tarkasti tutustunut noihin Tabata ym. juttuihin, enkä luultavasti viitsi tehdä sitä koska olen käsittänyt että kyseessä olisi juuri joku ameriikan ihme jossa koitetaan päästä mahdollisimman vähällä. En tiedä onko näin, mutta jos on niin Allenin kuva on ehkä väärällä sivulla kun miehen tehoviikot oli kuitenkin ehkä 800km pyörällä, 100km juosten ja parikymppiä uintia + kaikenlaista muuta päälle.. :)

Amerikkalaiselle valmennusfirmalle on kilpailussa edullista jos treenit vaikuttaa helpolta, koska silloin löytyy paljon potentiaalisia asiakkaita?

Muokattu

Harjoittelu perustuu intervalleihin ja koviin tehoihin, pitkiä hitaita lenkkejä ei juurikaan tehdä. Voisiko homma toimia?

Luulen että voisi hyvinkin toimia, esimerkiksi pikajuoksussa?

Ironmanin läpäisy perustuu pitkälti tuohon rasva-aineenvaihduntaan, ja sen kehittämiseen taitaapi olla ihan muut kujeet?

• 3 years later...

Tein tänään ensimmäisen WODin (workout of the day)

Olen kauan haaveillut näiden treenien tekemistä mutta ne on ollut liian vaikeita tai ei ole sopinut treeniohjelmaani(selityksiä). Tänään kaatosade ulkona niin juokseminen ja fillarointi ei kiinnostanut. Niin päätettiin vaimon kanssa salin sijasta tehdä kotona WOD (workout of the day)

10 min alkulämmöt, 15 min täysillä intervalleja, 5 min jäähdyttelyä ja 5 min venyttely, tällasen voi hyvin tehdä kotona, alkulämmöt vaikka trainerilla tai hyppynarulla.

Hauskaa oli ja tulokset on tallessa, muutaman kuukauden päästä sama treeni uudestaan niin saa verrata tuloksia.

Ja mikä parasta vaimoki tykkäsi tehdä näitä :)